خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت:

توجه به حقوق کودکان امری ضروری است

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۵۵۷

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت گفت: توجه به حقوق کودکان امری مهم و ضروری است که در دین اسلام به آن تاکید فراوانی شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، فاطمه شیرزاد با تبریک به مناسبت آغاز هفته ملی کودک اظهار کرد: به علت تاثیرات خاصی که کودکان در این سنین از جامعه می پذیرند باید در ارتباط با آنان به مباحث رفتاری، گفتاری و... توجه شود و بی توجهی به این مهم می تواند تبعات نامطلوبی در آینده داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه از شناخت حقوق کودک زمان زیادی نمی گذرد بیان کرد: متاسفانه با تمامی ادعاهایی که برخی از جوامع در این خصوص دارند اما همچنان در بسیاری از کشورها شاهد تضییع حقوق کودکان هستیم.

شیرزاد با ابراز تاسف از وضعیت کودکان میانمار تصریح کرد: متاسفانه در طول  تاریخ بارها ظلم و ستم بر علیه کودکان مظلوم اتفاق افتاد و در شرایط فعلی نیز دنیای امروز شاهد اقدامات وحشیانه و غیر انسانی بر علیه مردم میانمار و کودکان بی گناه میانماری می باشد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با اعلام انزجار از اقدامات غیر انسانی در میانمار گفت: کودکان بی گناه میانمار همه روزه جان خود را از دست می دهند و تمامی این اقدامات وحشیانه با سکوت دنیای استکبار که مدعی حقوق بشر هستند همراه است.

شیرزاد در خاتمه بیان کرد: امیدوارم به زودی با پیگیری جوامع بین المللی جنایتها بر علیه کودکان مظلوم میانمار خاتمه یابد و کودکان تمامی دنیا به دور از دغدغه و نگرانی در امنیت و سلامت رشد و پرورش یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز