خبرگزاری کار ایران

با حضور مشاور رئیس جمهور؛

واحد صادراتی سپهر ایرانیان کاسپین در منطقه آزاد انزلی به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۵۴۰

واحد صادراتی سپهر ایرانیان کاسپین با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد در منطقه آزاد انزلی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از انزلی،واحد صادراتی سپهر ایرانیان کاسپین تولیدکننده مواد اولیه خوراک دام و طیور باسرمایه گذاری یک میلیون دلاری سرمایه گذار خارجی با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور در منطقه آزاد ایرانیان افتتاح شد.

همچنین مرتضی بانک دبیر شورایعالی مناطق آزاد از واحد تولیدی چوبکاران عصر نوین تولیدکننده دیوار پوش، پارکت و لمینت بازدید کرد.

کشورهای آسیای میانه، قفقاز و عراق از جمله مقاصد صادراتی این شرکت است.

در سفر مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های منطقه آزاد انزلی در حوزه‌های عمرانی، سرمایه گذاری، صنعتی و گردشگری مورد بررسی قرار خواهد‌گرفت.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی امروز دوشنبه 17 مهرماه برای افتتاح چند طرح عمرانی به منطقه آزاد انزلی سفر کرد.

وی همچنین از روند اجرای طرح ها و پروژه‌های عمرانی، زیرساختی، صنعتی، اقتصادی و گردشگری منطقه آزاد انزلی بازدید می‌کند.

در سفر مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد، ظرفیت ها و توانمندی‌های منطقه آزاد انزلی در حوزه های عمرانی، سرمایه گذاری، صنعتی و گردشگری مورد بررسی قرارخواهد گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز