خبرگزاری کار ایران

دولت و سازمان برنامه و بودجه در صدد حل دغدغه‌های مالی بازنشستگان

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۲۵۹

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان اظهار داشت: دغدغه‌های مالی بازنشستگان همواره از مقولات مهمی است که دولت تدبیر و امید و سازمان برنامه وبودجه در صدد حل آن هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، امروز نشست صمیمی جمعی از بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی گیلان در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد.

 در این نشست کیوان محمّدی رئیس سازمان در سخنانی به مقوله بازنشستگی و اهمیت آن پرداخت و گفت: بازنشستگی مقوله مهم و مقدسی است که با ارج دادن به این قشر از جامعه، باید شان و جایگاه آنان را پاس بداریم.

وی با بیان اینکه تعداد 24 دستگاه برای پرداختن مطالبات بازنشستگان از بودجه استان استفاده می‌کنند ادامه داد: تعداد بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی استان در سال 95،  90 نفر بوده که مجموعاً حدود 8/5 میلیارد تومان حق بازنشستگی آنان می‌باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان افزود: کلیه مطالبات افرادی که تا پایان سال 94 در استان بازنشست شده‌اند در سال 1395 تسویه گردیده و حتی مبلغ مطالبات مربوطه به ذخیره مرخصی این عزیزان فقط در استان گیلان تامین و پرداخت شده است.

محمّدی با بیان اینکه مطالبات بازنشستگان در سال 96 به هیچ دستگاه استانی پرداخت نشده‌است تصریح کرد: مجموع مطالبات بازنشستگان سال 95 دستگاه‌های اجرایی استان بالغ بر 33 میلیارد تومان است که بارها برای دریافت اعتبار آن پیگیرهای لازم صورت گرفته شده و انشاء‌الله در آینده‌ای نه چندان دور رفع مشکل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز