خبرگزاری کار ایران

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان:

با تمام توان از سرمایه‌گذاری و تولید حمایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۹۵۴

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : در جهت حمایت از اشتغال و تولید از تمام ظرفیتها و اختیارات قانونی استفاده خواهیم کرد .

به گزارش ایلنا از رشت،احمد علی شهیدی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بیان داشت : در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از صنایع کوچک و اقتصاد مقاومتی این سازمان با اجرای سیاستهای حمایتی و رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان در صدد ایجاد اشتغال و کار آفرینی و حمایت همه جانبه از صنعت کشور به ویژه صنایع کوچک  است.

وی در ادامه افزود: ابلاغ دستورالعمل موقات پرداخت دیون از جمله اقداماتی بود که بسیار مثمرثمر و مورد استقبال فراوان تولیدکنندگان قرار گرفت و در پی تمدید زمان آن در آینده بسیار نزدیک هستیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان در خصوص اراضی راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی نیز اعلام کرد : در حمایت از اشتغال و تولید از تمام ظرفیتها و اختیارات قانونی استفاده نموده و با سواستفاده کنندگان نیز مطابق مفاد قراردادهای حق انتفاع رفتار خواهیم کرد .

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: اولویت اصلی ما حل مسائل و مشکلات صنعتگران و کمک به راه‌اندازی واحدهای صنعتی است  تا با رفع موانع ، شاهد رشد صنعت ، رونق اقتصاد و جذب سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی باشیم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز