خبرگزاری کار ایران

در راستای توسعه اقتصاد دریا محور در بندرانزلی برگزار شد:

نشست تبیین ظرفیت های صندوق توسعه صنایع دریایی

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۴۶۴

نشست تبیین ظرفیت های صندوق توسعه صنایع دریایی در راستای توسعه اقتصاد دریا محور در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی،  نشست تبیین ظرفیت های صندوق توسعه صنایع دریایی در راستای توسعه اقتصاد دریا محور در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی برگزار شد.
در این نشست که با حضور معاونین و روسای ادارات اداره کل بنادر  و دریانوردی استان گیلان و نمایندگان شرکت های فعال در حوزه دریایی و بندری تشکیل شد ، مهندس دهدار رییس نمایندگی گیلان صندوق توسعه صنایع دریایی به تشریح ساختار، وظایف و تسهیلات قابل ارایه از سوی صندوق به فعالان عرصه صنایع دریایی استان پرداخت.
دهدار با اشاره به افتتاح دفتر نمایندگی صندوق از سال ۱۳۹۵ در استان گیلان به اهداف و برنامه های این دفتر در سال ۱۳۹۶ پرداخته و تاکید نمود که از هیچ کوششی در راستای حمایت از ایجاد اشتغال در بخش صنایع دریایی استان دریغ نخواهد نمود. ایشان در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه ریزی این صندوق برای ایجاد ۱۰۰۰ شغل جدید در سطح استان با همکاری دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی اشاره داشتند.
در ادامه نمایندگان شرکت های کشتیرانی و سرمایه گذاران بندری درخواست ها و انتظارات خود را از صندوق بیان داشته و با اشاره به طرح های در حال اجرا در بنادر استان خواهان افزایش تسهیلات و تسریع و تسهیل در دریافت خدمات این صندوق شدند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز