خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار گیلان صورت گرفت؛

افتتاح همزمان 2 هزار و 404 واحد مسکن مهر استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۱۸۹

در آخرین روز از هفته دولت با حضور استاندار گیلان و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، در شهرستان املش به صورت همزمان 2 هزار و 404 واحد مسکن مهر استان گیلان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از املش،  با حضور  محمد علی نجفی و مهرآبادی  در شهرستان املش و افتتاح 136 واحد مسکن مهر در این شهرستان به صورت همزمان 2 هزار و 404 واحد مسکن مهر استان به بهره برداری رسید.

برای ساخت این واحدها بیش از 145 میلیارد تومان هزینه شده است.

از این تعداد هزار و 341 واحد مربوط به پروژه شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت با هزینه 68 میلیارد و 900 میلیون تومان مربوط شهرستان املش افتتاح شد که هزار و 205 واحد به صورت خود مالک و 136 واحد از طریق تعاونی های مسکن مهر ساخته شده است.

همچنین هزار و 63 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت توسط راه و شهرسازی در شهرستان رشت ،انزلی ، لنگرود، تالش و رودبار با هزینه 76 میلیارد و 200 میلیون‌تومان در قالب‌تعاونی‌های مسکن مهر و سه جانبه ساخته شده است.

از تعداد 74 هزار و 602 واحد مسکن مهر ساخته شده در استان گیلان تعداد 60 هزار و 552 واحد تحویل داده شده و 11 هزار واحد باقیمانده که 6 هزار فاقد متقاضی و 5 هزار نفر در نوبت تحویل واحدهای مسکونی قرار دارند.

استاندار گیلان و معاون وزیر راه و شهرسازی در بدو ورود به شهرستان املش با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز