خبرگزاری کار ایران

با هدف بهبود خدمات صورت گرفت؛

اجرای طرح قرائت و چاپ آنی صورتحساب در شرکت گاز گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۰۷۶

در راستای بهبود سطح کیفی خدمات، سیستم قرائت و چاپ آنی صورتحساب در شرکت گاز استان گیلان راه‌اندازی شد.

 به گزارش ایلنا از رشت، در این سیستم کنتورخوان با مراجعه به درب منزل و قرائت کنتور اطلاعات را به کمک تلفن همراه یا تبلت و از طریق بستر GSM/GPRS (اینترنت پرسرعت) به سرور اصلی می فرستد و اطلاعات در آنجا پس از پردازش به چاپگری که همراه کنتورخوان است، ارسال می گردد و در همان لحظه صورتحساب چاپ و در اختیار مشترک قرار می گیرد.

از مزایای این طرح می توان به انجام سریع‌تر و دقیق تر قرائت کنتور تا تحویل صورتحساب، اطمینان از تحویل قبوض به مشترکین، کنترل و نظارت بر عملیات کنتورخوانی، کنترل صورتحساب توسط مشترک در همان زمان و وجود مهلت کافی  برای مشترکین جهت پرداخت اشاره کرد.

این طرح در راستای استفاده از فناوری ها برای ارائه خدمات بهینه به مشترکین صورت گرفته است و اجرای آن مشکلات ناشی از عدم توزیع و یا توزیع دیرهنگام صورتحساب مشترکین را از بین می برد.

لازم به توضیح است این طرح از اوایل سال جاری به صورت پایلوت در برخی از مناطق شهرهای رشت و تالش به اجرا در آمده است و بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده در پاییز امسال به صورت کامل در کل استان اجرا می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز