خبرگزاری کار ایران

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت؛

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان در دولت تدبیر و امید

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۵۸۶

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت نمایشگاه دستاوردهای شرکت ملی پخش در دولت تدبیر و امید در قالب ۶۳ پوستر در سالن کنفرانس ستاد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان افتتاح شد .

به گزارش ایلنا از رشت، این نمایشگاه با هدف ارائه و معرفی خدمات و دستاوردهای بزرگ و ملی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران ، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان به عنوان یکی از مناطق ۳۷ گانه این شرکت در دولت یازدهم آغاز به کار کرد .
 
در این نمایشگاه که با حضور علی اصغر عباسی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ، اسد  معاون مالی اداری ، روسا و مسئولان واحدهای ستادی و عمیاتی و جمعی از کارکنان منطقه افتتاح شد ، خدمات چهار ساله شرکت فوق در سه بخش مجزا در قالب تصویر ، آمار ، نمودار و جدول در معرض دید عموم قرار گرفت.

مدیر منطقه گیلان ، علی اصغر عباسی ، ضمن بیان مطالب فوق به طرحهای ملی شرکت ملی پالایش و پخش از جمله طرح ایجاد شرکت های زنجیره ای ، توزیع فرآورده های نفتی صاحب نشان (برند) اشاره کرد و گفت : اجرای این طرح در کاهش تصدی گری و افزایش مشارکت بخش خصوصی موثر بوده و توزیع فرآورده با نماد شخصی ارتقای سطح ایمنی و کیفیت خدمات مطلوب  به مصرف کنندگان را در پی خواهد داشت . 

وی همچنین به اجرای طرحهای موفق شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و به تبع آن منطقه گیلان از جمله تخصیص هوشمند نفتگاز براساس پیمایش ، اجرای طرح دیسپچینگ (سامانه یکپارچه کنترل و اندازه گیری میزان تولید، فروش ، انتقال ، پالایش ، توزیع و صادرات نفت خام و گاز طبیعی ) و پیشگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی در راستای اجرای  سیاستها ی دولت یازدهم اشاره کرد .

مدیر منطقه گیلان همچنین با اشاره به افزایش تعداد جایگاههای CNG استان گیلان از ۷۶ باب در سال ۹۲ به ۹۸ باب در سال ۹۶ رشد این افزایش را  ۲۵ درصد اعلام کرد و گفت : افزایش تعداد جایگاه‌ها و افزایش ظرفیت جایگاه‌های CNG اقدام موثر دیگری است که در راستای استفاده از سوخت پاک ، کاهش آلاینده های زیست محیطی و استهلاک اتومبیل‌ها جزو برنامه های اجرایی دولت یازدهم بوده  است .

وی همچنین با اشاره به طرح درجه بندی جایگاه‌ها و مجاری عرضه تعداد جایگاه‌های ممتاز را که کلیه تمهیدات کیفی و ایمنی را براساس استانداردها به انجام رسانده اند ؛  ۸۴ باب عنوان کرد و افزود : با برنامه ریزی صورت گرفته در چهار سال گذشته جایگاههایی که در راستای عرضه مطلوب و کیفی فرآورده ها و زیباسازی براساس المانهای شهری فعالیت داشته با رشد بیش از دو برابر همراه بوده و از تعداد ۳۹ باب در سال ۹۲ به ۸۴ باب در سال ۹۶ رسیده است .

مدیر منطقه گیلان همچنین با اشاره به افزایش بعد نظارتی گروههای بازرسی و کارشناسان در سطح منطقه از کاهش عرضه خارج از شبکه فرآورده های مایع خبر داد و گفت :  مدیریت بهینه مصرف سوخت که از اهداف دولت است همواره مدنظر بوده و در این راستا کاهش۷۰ درصدی مصرف نفت سفید در سالهای اخیر و مدیریت مصرف آن از طریق توزیع کالابرگ و همچنین کنترل مصرف بنزین علیرغم افزایش وتولید خودرو در کشور گواه بر این مدعاست . 

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ، مریم پورنصراله نیز استانداردسازی کلیه جایگاههای CNG استان ، نوسازی ۵۷ درصدی ناوگان حمل و نقل سوخت از سال ۹۲ تاکنون و واگذاری پنج باب جایگاه شرکتی به بخش خصوصی در راستای چابک سازی دولت و اجرای طرح ۴۴ قانون اساسی را از اهم امور اجرایی این شرکت در دولت یازدهم دانست .  

مدیریت کارت سوخت,طرح پیمایش نفت گاز, برنامه نرم افزار پمپ بنزین یاب ،نصب کارت خوان روی سکوهای مجاری عرضه،سوخترسانی مستمر و بدون وقفه در طی سال (بحران و پدافند غیرعامل) ، افزایش تعداد جایگاه های سی ان  جی و مصوبات اداری در راستای دولت الکترونیک ، کاهش ساعت کاری بانوان دارای فرزند زیر شش سال و سامانه پاسخگویی ۰۹۶۲۷ در راستای پاسخگویی مستمر به ارباب رجوع از جمله دیگر بخش‌های نمایشگاه بود که در قالب پوستر به عموم عرضه شد .   

گفتنی است این نمایشگاه تا پایان هفته ادامه دارد و مقرراست روزانه کارکنان مجموعه  و ارباب رجوع سازمان از این نمایشگاه بازدید کرده ، با دستاوردهای منطقه گیلان آشنا شوند . 

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان در دولت تدبیر و امید

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز