خبرگزاری کار ایران

محمّد رضا گلی خبر داد:

برگزاری چهارمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۸۲۱

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان از برگزاری چهارمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در روز جمعه 3 شهریور همزمان در سراسر کشور در استان گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمّد رضا گلی افزود: از آنجایی که نظارت عالی بر اجرای دقیق یکی از آیتم‌های اصلی آزمون‌هاست، بدین منظور ناظرینی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای حوزه‌های تعیین شده آزمون معرفی گردید .

وی با بیان اینکه کل شرکت‌کنندگان در آزمون کشوری 402430 نفر هستند که 224214 داوطلب در نوبت صبح و 178216 داوطلب در نوبت عصر شرکت می‌کنند، ادامه داد: دو بسته آزمون در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد که شامل بسته‌های آزمون عمومی و اختصاصی به همراه پاسخنامه است.

گلی تصریح کرد: در آزمون عمومی داوطلبان به 100 سئوال عمومی به مدت 110 دقیقه پاسخ می‌دهند. تعداد سئوالات آزمون تخصصی نیز در رشته‌های مختلف متغیر بوده اما زمان پاسخگویی 80 دقیقه در نظر گرفته شده است .

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان با اشاره به ساعت برگزاری آزمون ادامه داد: فرآیند برگزاری آزمون نوبت صبح، رأس ساعت 8.30 و نوبت عصر، رأس ساعت 14.30 آغاز می‌شود.

وی در خصوص مکان‌های برگزاری آزمون در استان گیلان گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور در دو شهر رشت و لاهیجان برگزار می شود . در شهر رشت دانشگاه‌های آزاد اسلامی، پیام نور، دانشگاه علوم پایه و مجتمع دانشگاهی گیلان و در شهر لاهیجان  13 مدرسه  بعنوان حوزه‌های امتحانی در نظر گرفته شدند.

گلی اضافه کرد: محل  برگزاری آزمون داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای آستارا، آستانه اشرفیه، بندرانزلی، رشت، رضوانشهر،  رودبار، سیاهکل، شفت، صومعه‌سرا،  فومن  و ماسال می باشد در شهر رشت و مابقی شهر لاهیجان است .

وی به تعداد داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون اشاره کرد و افزود: تعداد داوطلبان شرکت‌کننده در شهر رشت ، 10542 نفر بوده که از این تعداد 7312 نفر در نوبت صبح و 3230 نفر در نوبت عصر  شرکت می‌کنند. از این تعداد 6017 نفر زن و 4525 نفر مرد می باشند.

وی ادامه داد:  تعداد داوطلبان شرکت کننده در شهر لاهیجان  ,3205  نفر بوده که از این تعداد  2169 نفر در نوبت صبح و 1036 نفر در نوبت عصر شرکت می‌کنند .  از این تعداد 1801  نفر زن و 1404 نفر مرد می باشند .

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبان شرکت‌کننده متقاضی استخدام در یکی از دستگاه‌های اجرایی آموزش و پرورش، بانک سپه، بانک صنعت و معدن، بانک مسکن، انتقال خون، ثبت اسناد و املاک ، سازمان حسابرسی، دامپزشکی و موسسه علمی و کاربردی صنعت آب و برق هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز