خبرگزاری کار ایران

در چهار ماهه سال‌جاری انجام می‌شود

پرداخت ٦٤٠ میلیارد تومان تعهدات از سوی تامین اجتماعی گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۳۴۸

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: در چهارماهه لغایت تیر سال‌جاری ٦٤٠ میلیارد تومان تعهدات از سوی تامین اجتماعی گیلان پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، جمیل حق‌پرست مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در جمع کارشناسان این مجموعه با اشاره به پرداخت مبلغ ٦٤٠ میلیارد تومان انواع تعهدات کوتاه و بلند مدت در چهار ماهه اول سال جاری اظهار داشت : پرداخت ٤٢٥ میلیارد تومان مستمری بازنشستگی و ١٥١ میلیارد تومان ازکارافتادگی وبازماندگان بزرگترین بخش پرداخت‌های تعهداتی استان را در این مدت در بر می‌گیرد.

وی افزود : پرداخت بیش از ٢٣ میلیارد تومان کمک دولت در قالب ماده ٣٩ به مستمری بگیران و قریب به ٢٦ میلیارد تومان مقرری بیمه بیکاری لغایت خردادماه ازدیگر تعهدات انجام شده در سال‌جاری است.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان پرداخت ١٥ میلیارد تومان انواع غرامت‌ها و کمک هزینه ها را نیز از تعهدات کوتاه مدت تامین اجتماعی به بیمه شدگان خود در این مدت برشمرده وخاطر نشان ساخت : براساس آخرین بیلان صادره استان بیش از ٣٢٠٠٠ کارفرمای گیلانی رقمی افزون بر ٤٣٩ میلیارد تومان به تامین اجتماعی استان بدهکار هستند که ازاین بین ٣٢٩ میلیارد تومان آن قطعی مربوط به سالهای گذشته و ١١٠ میلیارد تومان آن مربوط به برآوردی سال ٩٥ هستند.

درحال حاضر بیش از ١١٠ هزار مستمری بگیر و قریب به ٤٠٠ هزار بیمه‌شده اصلی در زمره افراد تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز