خبرگزاری کار ایران

ضبط مکالمات کانال‌های رادیویی دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۸۸۸

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از ضبط مکالمات کلیه کانال های رادیویی دریایی در این اداره کل خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان خبر داد: با توجه به اهمیت ثبت وقایع در فرآیند ورود و خروج  و عملیات کشتی ها و بهره برداری از آنها در زمان ایجاد حادثه ویا شبه حادثه، ضبط مکالمات فرماندهان کلیه شناورها، راهنمایان، افسران کنترل ترافیک دریایی و سایر افراد درگیر در عملیات دریایی امری ضروری است که می تواند بخشی از مدارک قابل بررسی در کمیته سوانح دریایی را تشکیل دهد.

لذا اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به عنوان اولین بندر نسبت به راه اندازی سیستم ضبط مکالمات  کانال های رادیویی دریایی و نگهداری آنها در مرکز کنترل ترافیک دریایی اقدام و عملکرد سیستم را بطور موفقیت آمیز تست کرد.

وی افزود: اداره امور دریایی بنادر و دریانوردی گیلان متعهد به ارائه خدمات با کیفیت بالا به همه مشتریان به خصوص شرکت های کشتیرانی و مالکین محترم کشتی ها می باشد و در این راستا جهت بهبود ارائه خدمات و ایجاد بستر مطمئن و قابل اعتماد برای استفاده کنندگان خدمات دریایی اقدام به ایجاد بستر سخت افزاری و نرم افزاری برای ضبط کلیه مکالمات بروی کانال های مختلف دریایی کرده است. قبلاً صرفاً مکالمات دریایی کانال های ۱۳ و ۱۶ ضبط می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز