خبرگزاری کار ایران

فرماندار تالش خبر داد:

بهره‌برداری از 94 طرح عمرانی و تولیدی تالش در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۷۹۵

فرماندار تالش گفت: در هفته دولت 94 طرح عمرانی و تولیدی در شهرستان تالش به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش‌ایلنا از تالش،‌سید عیسی مهدوی فرماندار شهرستان تالش در جمع تنی چند از مسئولان ادارات و نهادها با تبریک فرا رسیدن هفته دولت گفت : با صرف 346 میلیارد و 74 میلیون ریال اعتبار ، 85 طرح عمرانی و 9 طرح تولیدی و کشاورزی در شهرستان تالش آماده شده است که در ایام مبارک هفته دولت به بهره برداری می رسد .

مهدوی افزود : با بهره برداری از این طرح های عام المنفعه برای 335 نفر شغل دائم و برای 499 نفر نیز به صورت غیر مستقیم ایجاد شغل می‌شود .

وی آب، برق و گازرسانی به روستاها، احداث پل، فضاهای آموزشی و بهداشتی و طرح‌های خدمات شهری و دهیاران را از مهمترین عناوین این پروژه ها اعلام کرد و گفت : علاوه بر بهره برداری از این پروژه ها بیش از 300 عنوان برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و هنری نیز به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در سطح بخش ها ، دهستان‌ها و روستاهای این شهرستان اجرا می شود .

فرماندار تالش همچنین افزود : از جمله طرح‌های شاخص که در هفته مبارک دولت با حضور مسئولان استانی و کشوری آغاز خواهد شد طرح سد لاستیکی که از طرح های سفر پر برکت ریاست محترم جمهموری به استان بوده است ، بعنوان یکی از 11 طرح لاستیکی آغاز خواهد شد که نقش با اهمیتی در آبرسانی کشاورزی شهرستان ایفاد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز