خبرگزاری کار ایران

با حضور خانواده شهدا؛

یادواره شهدای کارگری و کارمندی در گیلان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۶۲۶

یادواره شهدای کارگری در سالن همایش‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با حضور خانواده شهدای حوزه کارمندی و کارگری برگزار شد.

به گزارش ایلنا از انزلی، در این یادمان حسین چراغی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به اینکه شهدای عزیزمان نگذاشتند حتی یک وجب از این خاک مقدس به دست دشمن بیافتد، تاکید کرد گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های ایشان از امور واجب در فرهنگ انقلابی است.

وی بیان کرد: از دیدگاه ما شهادت و ایثار در راه خدا تحقق هدف است و نگاه ملت شریف‌مان به شهادت عروج است و نه مرگ ساده. لذا این عزت سربلندی است که مردم بصیر و غیرتمند ایران عزیز را به جایگاه امروز در منطقه و جهان رسانده است.

 

مهندس چراغی تصریح کرد: امنیت در این سرزمین برقرار است در حالی که تمامی کشورهای منطقه درگیر تروریست و جنگ هستند در بیان مقام معظم رهبری، این مفهوم کاملا گویا است(هر کس بخواهد خلاف امنیت کشور اقدام کند قطعا سیلی خواهد خورد) جمهوری اسلامی ایران در جایگاه ایستاده است که ما به بدخواهان این انقلاب و سرزمین سیلی خواهیم زد و این حضور ما در عرصه های دفاع از حرمین از این دکترین انقلابی اسلامی نشات می گیرد و همه اینها به برکت شهدا است.

مدیر کل بنادر و دریا نوردی استان گیلان در حاشیه این مراسم با جمعی از خانواده معزز و معظم شهدا دیدار کرد.

همچنین در این همایش جمشید اصحابی فرمانده سپاه پاسداران منطقه بندر انزلی مطرح کرد: نسل جوان امروز آنچنان مشتاق به خدمت هستند که هر گاه در خصوص ثبت نام مدافعین حرم حرف به میان آمد ما چند برابر ظرفیت مراجعه کننده داشته ایم و این شور بصیرت دینی و اجتماعی را نشان می دهد و این عزت در بسیج نمایان است.

جواد نوروزی پناه فرمانده بسیج کارمندی و گارگری شهید تندگویان بندر انزلی نیز بیان کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در مباحث فرهنگی و مباحث مربوط به خانواده شهدا همراه و همگام با بسیج است و حضور مدیران در چنین حوضه هایی مایه افتخار است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز