خبرگزاری کار ایران

در همایش تجلیل از خادمان راهیان نور استان گیلان؛

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۲۸۴

در همایش تجلیل از خادمان راهیان نور استان گیلان از علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به جهت عملکرد موفق در اعزام راهیان نور سال 95 تجلیل شد.

به گزارش ایلنا از رشت، سردار عبداله‌پور فرمانده سپاه‌قدس‌گیلان در همایش تجلیل از خادمان راهیان نور استان  گیلان بیان اینکه هدف از راهیان نور ارائه گزارش کار نیست و تنها آن‌هایی در این راه می‌توانند باشند که اخلاص داشته باشند چون اداره این مجموعه در کشور بر اساس هزینه‌ها نیست و همچون جریان جنگ اداره می‌شود.

وی با اذعان به اینکه آن‌هایی در راهیان می‌توانند به‌عنوان خادم حضور داشته باشند که دارای اخلاص باشند، بیان کرد: حرکت اساسی رزمنده‌ها بر اساس اسلام و فرهنگ عاشورای امام حسین (ع) بود.

عبدالله پور با بیان اینکه تشنگی شهدا قابل‌درک نیست مگر اینکه حادثه حضرت ابوالفضل (ع) و علقمه را به خاطر داشته باشند، گفت: علائم شهدا در رفتار عاشورایی و از سیره آن‌هاست و با گزارش کار و این حرف‌ها کاری از پیش نمی‌رود.

وی با اشاره به اینکه افراد زیادی هستند که در راستای فرهنگ مقاومت و راهیان نور زحمت می کشیند اما دیده نمی‌شوند، گفت: شهدا در هر جای زمین که باشند تاثیرگذار هستند و هر که در مسیر شهدا باشد شهدا یاری‌گر آنها خواهد شد.

در پایان مراسم با اهدای لوح سپاس از علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان به جهت عملکرد موفق در اعزام راهیان نور سال 95 تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز