خبرگزاری کار ایران

فرماندار رودبار خبر داد:

اختصاص بیش از 275 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به شهرستان رودبار

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۹۰۰

فرماندار رودبار گفت: 275 میلیارد و 600 میلیون ریال اعتبار عمرانی به شهرستان رودبار اختصاص یافته است.

به گزارش ایلنا از رودبار، اسماعیل میرغضنفری گفت: براساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رویکرد توسعه ای روستاها، از منابع چهارگانه تملک استانی، سه درصد نفت و گاز، قانون توسعه متوازن و جزء 48، این میزان اعتبار برای اجرای پروژه های عمرانی اختصاص یافته است.

میرغضنفری افزود: اعتبارات عمرانی رودبار که تاکنون ابلاغ شده است بیش از 40 میلیارد ریال بیشتر از سال گذشته است که حدود هفده و نیم درصد افزایش دارد.

وی با اشاره به عنایت ویژه استاندار به شهرستان رودبار و تلاش های نماینده مردم در مجلس، اظهار امیدواری کرد: اعتبارات دیگری نیز از مبادی دیگر به شهرستان اختصاص یابد.

فرماندار تقسیم متوازن اعتبارات و نیز الزامات بودجه ای را یادآور شد و خاطر نشان کرد: علاوه بر برخی از فصول و بخش‌ها که بر اساس قانون بودجه اعتبار اختصاص می یابد، در پی بازدیدهای میدانی و بررسی مشکلات مردم تلاش کرده ایم اعتبارات بصورت معقول اختصاص یابد.

وی از رؤسای ادارات و نهادها خواست هم در جذب اعتبارات استانی اهتمام داشته باشند و هم با نظارت مستمر، پیشرفت فیزیکی اجرای پروژه‌ها و موانع اجرای آن را در صورت وقوع حتما به فرمانداری اطلاع دهند تا اقدامات لازم در این مورد انجام شود.

فرماندار رودبار در بخشی دیگر از سخنان خود اعتبار اصلی نظام را شهداء عزیز از صدر اسلام تا انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعین حرم دانست و یادآورشد: شهادت حسینی وار شهید حججی عزیز در آستانه ماه محرم، از عزم و اراده قوی، ایثارگری و جانفشانی‌های جوانان مخلص برای اعتلای اسلام، انقلاب و نظام اسلامی نشان دارد.  

وی همچنین با گرامی داشت روز آزادگان و اشاره به کودتای 28 مرداد گفت: دخالت استعمار در سرنوشت مردم در آن تاریخ موجب نقصان و عقب ماندگی در کشور شد که سرانجام در سال 57 به رهبری امام خمینی(ره) تمام خباثت ها و شیطنت‌ها دور ریخته شد و نظام اسلامی ایران پایه ریزی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز