خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان خبر داد:

بهره‌برداری از 110 طرح راه و شهرسازی گیلان در هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۲۷۱

مدیرکل راه وشهرسازی گیلان گفت: همزمان با هفته دولت 110 پروژه درحوزه راه و شهرسازی گیلان به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه بالغ بر  1302  میلیارد ریال برای اجرای این طرح ها هزینه شده است ، افزود: بهسازی و آسفالت 239 کیلومتر از راه های روستایی، بهسازی راه‌های اصلی ، فرعی و نقاط حادثه خیز بطول 22.2 کیلومتر و بهره‌برداری از 1087 واحد مسکن مهر از جمله این طرح‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح ها ، آسفالت بیش از  138  کیلومتر و بهسازی بیش از  100 کیلومتر از راه‌های روستایی در سطح استان از دهه فجر 1395تاکنون به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به افتتاح 1087 واحد مسکن مهر در استان گیلان در هفته دولت خاطرنشان کرد : از این تعداد 508 واحد در قالب طرح سه جانبه و 579 واحد در قالب طرح تعاونی است.

وی افزود: در راستای محرومیت‌زدایی و عمران و آبادی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، اجرای پروژه‌های راه‌سازی در مناطق مختلف در نقاط محروم و روستاهایکی از مهم‌ترین رویکردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که امیدواریم بتوانیم خدمات ارزنده ای در این راستا به مردم خوب و ولایتمدار استان گیلان ارائه دهیم.

خاوری در پایان گفت: با توجه ویژه دولت محترم ، خیز بزرگ رفع محرومیت از چهره راه‌های روستایی استان برداشته شده و می‌توان گفت اکنون با اجرای پروژه‌های راه‌سازی بیش از 20295 خانوار از راه آسفالته مناسب بهره مند شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز