خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال خبر داد:

رشد 23 درصدی اعتبار پروژه‌های عمرانی ماسال

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۷۵۹

فرماندار ماسال از رشد 23 درصدی اعتبار پروژه های عمرانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمود قاسم نژاد در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ماسال با اشاره به سفر اخیر استاندار گیلان به شهرستان ماسال، افزود: حضور استاندار اثرات مثبت فراوانی را برای شهرستان به همراه خواهد داشت که از جمله این اثرات می‌توان به تامین منابع لازم جهت احداث المان مشهد میرزا و اختصاص اعتبار لازم جهت آسفالت  مسیر باقی مانده راه مشهد میرزا بوده است.

وی دستور اکید استاندار جهت تسریع در احداث سد لاستیکی ماسال را یکی دیگر از اثرات سفر دانست و ابراز امیدواری کرد: با پی گیری آب منطقه ای و جبران عقب ماندگی ها، این پروژه در اسرع وقت اتمام پذیرد.

فرماندار ماسال همچنین از اختصاص بالغ بر 16 میلیرد تومان اعتبار جهت اجرای پروژه های عمران شهری و روستایی، راهسازی، احداث فضاهای فرهنگی، کشاورزی، آب و فاضلاب شهری و روستایی و تقویت شبکه برق رسانی و رفع فرسودگی آن خبر داد و افزود: این میزان اعتبار در مقایسه با اعتبار سال گذشته کمیته برنامه ریزی شهرستان بیش از 23 درصد رشد داشته است.

قاسم نژاد با بیان اینکه رویکرد کمیته برنامه ریزی، رفع نیازهای اصلی شهرستان است، گفت: خوشبختانه در سال جاری اقدامات خوبی در سطح شهرستان اجرایی شده است و  با افتتاح برخی از پروژه های نیمه تمام دیگر، این پیشرفت ها تداوم می یابد.

وی تکمیل 3 بلوک از پروژه مسکن مهر معلولین و حل مشکل فاضلاب شهری ماسال به عنوان درخواست چندین و چند ساله شهر ماسال با کمک و دستور ویژه استاندار محترم  را از جمله ی اقدامات مثبت صورت پذیرفته در سال جاری برشمرد و اظهار داشت: شهر ماسال علیرغم گسترش و ساخت و سازهای وسیع در چند سال گذشته فاقد هر گونه زیرساخت فاضلاب بوده است که با اجرای این پروژه علاوه بر مشکل مسکن مهر معلولین، بخش بزرگی از شهر ماسال نیز از سیستم فاضلاب برخوردار می‌شوند و امیدواریم در سال های آتی طوری برنامه ریزی شود که مابقی شهر ماسال نیز به سیستم فاضلاب شهری متصل شوند.

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان ماسال با اشاره به رشد جمعیت شهری شهرستان در سالهای اخیر خاطر نشان کرد: الزامات شهرنشینی طلب می کند که ما در حوزه های مختلف عمران شهری از جمله آسفالت معابر شهری، جدول گذاری، پیاده رو سازی و ایجاد فضای متناسب شهری قدم برداریم و در همین راستا با تخصیص  اعتبار لازم جهت آسفالت معابری که در اثر اجرای پروژه فاضلاب شهری کنده کاری شده اند تخصیص داده شده و به زودی این مشکل نیز رفع خواهد شد.

فرماندار ماسال با تاکید بر اینکه با وجود اقدامات صورت پذیرفته در سالهای اخیر، شهرستان ماسال در برخی از زمینه ها نسبت به میانگین استانی از وضعیت بهتری برخوردار است، ادامه داد: در بخش گازرسانی، بیش از 96 درصد روستاهای شهرستان ماسال از نعمت گاز برخوردار شده اند و این شهرستان جزء چند شهرستان سبز استان به لحاظ گازرسانی قرار گرفته است.

قاسم نژاد همچنین با بیان اینکه در بخش برخورداری از  آسفالت راه روستایی نیز شهرستان ماسال وضعیت بهتری از میانگین استانی دارد،‌ افزود: جهت آسفالت راه برخی دیگر از روستاهای شهرستان نیز 2 میلیاردو پانصد میلیون تومان به اداره راه و شهرسازی اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اقدامات خوب صورت پذیرفته در حوزه ی آبرسانی روستایی در سطح شهرستان در سالهای اخیر، اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی روستاها از قبیل روستاهای دوله ملال و خانقاهبر فاقد آب شرب بهداشتی هستند، علاوه بر پیگیری ها و مکاتباتی که  از طریق فرمانداری،  نماینده محترم شهرستان و مدیر عامل آبفار استان با وزارت نیرو در جهت تخصیص اعتبار انجام شده است از طریق کمیته برنامه ریزی نیز 300 میلیون تومان جهت آبرسانی به این دو روستا اختصاص یافت.

رشد 23 درصدی اعتبار پروژه‌های عمرانی ماسال

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز