خبرگزاری کار ایران

برگزاری کارگاه آموزشی کار آفرینی در آستارا

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۷۲۰

فرماندار آستارا از برگزاری کارگاه آموزشی کار آفرینی ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر این شهرستان خبر داد.

یونس رنجکش در دومین جلسه شورای مشورتی ایثارگران آستارا که با حضور معتمدان معین و مسئولان بنیاد شهید برگزار شد، اضافه کرد: باید تلاش کنیم تا با برگزاری کارگاه های آموزشی مهارت آموزی بستر را برای حضور جامعه هدف ایثارگران شهرستان که فرزندان آنان هستند در فضای کسب و کار فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه بسیاری در این جامعه وجود دارد که برغم دارابودن مدارک تحصیلی دانشگاهی قادر به ورود به بازارهای کار نیستند که باید در این زمینه مهارت های لازم به آنان آموخته شود.

وی ادامه داد: مشکل عمده جامعه جویای کار نبود مهارت و شناخت کافی از بازار کسب کار است که برگزاری دوره های مختلف آموزش های کارآفرینی می تواند نقش مهمی در ایجاد این شناخت و مهارت داشته باشد.

وی گفت: به دلیل محدودیت هایی که در زمینه جذب در دستگاه های اجرایی دولتی وجود دارد امکان پاسخگویی به همه درخواست ها در این زمینه وجود ندارد و دولت هم تلاش دارد تا زمینه های ورود متقاضیان کار را در فضای کسب و کارهای بخش خصوصی فراهم کند.

فرماندار آستارا  با تاکید براینکه وظیفه داریم برای جامعه هدف ایثارگران شهرستان در زمینه اشتغال پایدار برنامه ریزی های اساسی داشته باشیم از مسوولان بنیاد شهید و امور ایثار گران خواست تا به مهارت آموزی این جامعه همت بیشتر گمارند.

وی ادامه داد: اگر علاقمندان و متقاضیان جویای کار با مزیت های کارآفرینی و چگونگی ورود به این عرصه با توجه به توانمندی های فردی و امکانات موجود آشنایی یابند، تلاش خواهند کرد تا در این فضا به اشتغال بپردازند.

وی گفت: این دوره های آموزشی با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته بزودی در آستارا  برگزار می شود.

در این جلسه با توجه به قرار گرفتن در آستانه سالروز ورود آزادگان به کشور برنامه ریزی هایی در خصوص تجلیل از آزادگان شهرستان مرزی آستارا  انجام گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز