خبرگزاری کار ایران

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب گیلان خبرداد:

ممیزی آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب گیلان بر اساس استاندارد ایزو

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۰۶۸

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب گیلان از ممیزی داخلی آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب برای دریافت ISO/IEC17025 خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مرتضی صانع دوست معاون بهره برداری آبفای گیلان با اعلام این خبر اظهار داشت: باتوجه به هدف گذاری سال 1396 و تعهد شرکت مبنی بر لزوم استقرار و پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه بر اساس استاندارد بین المللی ایزو ISO/IEC17025  در آزمایشگاه مرکزی، جهت مشاوره قراردادی با شرکت پیشگامان کیفیت پاسارگاد منعقد شد.

وی در ادامه افزود: ضمن بازدید گروه ارزیابی آزمایشگاه های آب و فاضلاب کشور از ساختمان جدید الاحداث آزمایشگاه مرکزی و برگزاری جلسه توجیهی برای مدیر و کارشناسان آزمایشگاه، وضعیت موجود آزمایشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

معاون بهره برداری آبفای گیلان برگزاری دوره آموزشی مبانی و مستندسازی بر اساس استاندارد ISO/IEC 17025 ‌و طراحی و استقرار سیستم شامل (تهیه و تدوین نظام‌نامه کیفیت، تهیه روش‌های اجرایی مدیریتی و فنی، تهیه و تدوین دستورالعمل‌های فنی و کالیبراسیون) را از دیگر اقدامات این حوزه در راستای استقرار ایزو عنوان کرد.

صانع‌دوست همچنین یادآورشد: دوره آموزشی کنترل کیفیت داخلی و خارجی با استفاده از نرم‌افزارهای  Minitab و Excel ، و آشنایی با مفهوم تخمین عدم‌قطعیت اندازه‌گیری، صحه‌گذاری روش‌های آزمون ، استقرار مستندات تدوین شده و نظارت بر اجرای مستندات در آزمایشگاه‌ نیز برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز