خبرگزاری کار ایران

با حضور ۲۷ نفر انجام شد؛

برگزاری دوره آموزشی برای اپراتورهای جایگاه‌های CNG گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۸۶۰

واحد CNG شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان یک دوره آموزش CNG برای 27 نفر از اپراتورهای مجاری عرضه سوخت استان گیلان را در انبار نفت شهید بهمنی مقدم این شرکت برگزار کرد .

به گزارش ایلنا از رشت، روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان بیان کرد : هدف از این دوره آموزشی بالابردن دانش فنی اپراتورها و تأمین‌امنیت و ارتقای سطح ایمنی جایگاه‌های عرضه سوخت برای اپراتورهای جایگاه‌های CNG و مجاری عرضه استان بود.  

آموزش عمومی چهار روزه اپراتورهای CNG، طی سه روز آموزش تئوریک (18 ساعته) و یک روز عملی (6 ساعته) از تاریخ (2/5/96 لغایت 5/5/96) انجام شد.

در این دوره آموزشی27 نفراز اپراتورهای جایگاههای CNG استان گیلان و سه نفر از اپراتورهای جایگاه‌های CNG استان مرکزی حضور داشتند .

آشنایی با اصول و مبانی CNG و سیستم گازسوز خودرو ، آشنایی کلی با انواع ایستگاههای سوخت رسان CNG و تجهیزات بکار رفته درآنها ، آشنایی با نحوه عملکرد تجهیزات ایستگاه سوخترسانی CNG، آشنایی و نحوه کار با سیستم های برقی و کنترلی ایستگاه ، آشنایی با الزامات ایمنی در ایستگاه‌ها سوخترسانی CNG ، آشنایی با شرح وظایف اپراتور و نحوه انجام وظایف محوله و آشنایی کلی با دستورالعمل های نگهداری تجهیزات ، جداول کنترل ( چک لیست های )مربوطه و همچنین نحوه رفع عیب اخطارهای معمول ایستگاه و گزارش دهی از مهمترین سر فصل های این دوره آموزشی بود .

قابل ذکراست که آموزش این دوره توسط یکی از مسئولین آموزش شرکت LMF (LEOBERSDORFER MASCHINE  FABRIK )  اتریش تدریس شد .

گفتنی است در حال حاضر 528 اپراتور در 96 باب جایگاه CNG استان گیلان مشغول به کار هستند که 90 درصد از آنان موفق به اخذ گواهینامه های آموزشی از شرکت های معتبر شده اند و برنامه ریزی لازم برای آموزش اپراتورهای جدید و فاقد گواهینامه آموزشی در آینده نزدیک صورت گرفته است.

براساس دستور العمل های اجرایی، اشتغال در جایگاه های CNG استان منوط به گذراندن این دوره های آموزشی و داشتن گواهینامه تائید صلاحیت اپراتوراست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز