خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان تاکید کرد:

لزوم بازنگری مدیریت فرایندهای کسب‌ وکار در گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۴۹۵

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان بر لزوم بازنگری مدیریت فرایندهای کسب‌ وکار در گیلان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی،حسین چراغی، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، در همایش مدیریت فرایندهای کسب‌ وکار  بیان کرد: در عصر حاضر به دلیل پیچیدگی سازمان‌ها ، افزایش رقابت بین صنایع ، پیچیدگی تکنولوژی و افزایش سرعت تغییرات تکنولوژی و همچنین جهانی شدن کسب و کار باعث لزوم در بازنگری مدیریت فرایندهای کسب‌وکار شده است. 

وی افزود: تمام فرایندها در راستای دستیابی به ماموریت های سازمان طراحی می شود. بطور رایج این فرآیندها در سه سطح فرایندهای سطح مدیریت، فرایندهای سطح عملیاتی و فرایندهای سطح پشتیبانی در نظر گرفته می شود.

چراغی خاطرنشان کرد:مدیریت فرایند کسب و کار یک نسل جدید از مدیریت فرایند کسب و کار محسوب می شود که یک روش سازمان یافته و نظام مند است و در این روش که شامل تعریف فرآیند، طراحی فرآیند ، ایجاد، مستند سازی، اندازه گیری و در نهایت پایش و کنترل فرایندها است ، با هدف اصلاح و کارامد کردن فرایندها طراحی شده است .

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه کسب و کارهایی که تحت این نظام طراحی می‌شوند منتج به بهبود کیفیت خدمات و بهبود کیفیت محصولات می شود تصریح کرد: امروزه در دنیای پرشتاب و متغیر ، از مولفه های مزیت رقابتی برای رهبری بازار و گرفتن سهم از بازار برنامه ریزی می شود که هدف آن رضایت مشتری و وفاداری مشتری است.

وی ادامه داد: صنعت دریایی و بندری به دلیل قرار گرفتن در فضای رقابت بین المللی باید در دو حوزه مدیریت فرایند های برون مرزی و مدیریت فرایندهای  های داخل سازمانی برنامه ریزی و هدف گذاری  کند.

نورالله عباسی، معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان نیز در این همایش با اشاره به فرهنگ سازی و ایجاد بسترهای استفاده از تکنیک ها و روش های مدیریتی فرآیند کسب و کار عنوان کرد: مدیریت فرهنگ کسب و کار ناشی از به کار گیری همزمان و ترکیب دو علم، مدیریت و فناوری اطلاعات است.
وی با بیان اینکه فرآیندها دارایی های زنده سازمان هستند ادامه داد: مشارکت همه همکاران در طراحی، تدوین، اجرا، پایش و اندازه گیری فرآیندها بسیار حائز اهمیت است.
معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به اهمیت Business Process Management متذکر شد: به کار گیری سیستم مدیریت برای کسب و کار در ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان داخلی و خارجی سازمان بسیار ضروری  است

زهرا امیری،کارشناس مدیریت کسب و کار اداره مهندسی فرآیند سازمان بنادر و دریانوردی در این همایش مدیریت فرایندهای کسب‌وکار یا همان BPM شامل روش‌ها، تکنیک ها و ابزارهایی جهت پشتیبانی از طراحی، مدیریت و تحلیل فرایندهای کسب و کار است عنوان کرد: بی پی ام تلاش دارد تا فرایندهای سازمان را با استراتژی سازمان همسو نماید و به موازات آن رضایت مشتری را با افزایش کیفیت، بهبود دهد و سازمان بنادر و دریانوردی  نیز قصد دارد در راستای اهداف بهبود کیفیت خدمات خود را با استفاده از یک رویکرد ساختار یافته با تمرکز بر مدیریت فرایندهای کسب‌وکار سازمان و طراحی سیستماتیک  به اجرا در آورد.

لزوم بازنگری مدیریت فرایندهای کسب‌ وکار در گیلان

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز