خبرگزاری کار ایران

از سوی خدیجه انشا:

طرح جامع هشت شهر استان گیلان ابلاغ شد

کد خبر : ۵۱۴۸۹۹

طرح جامع 8 شهر گیلان از طرف خدیجه انشا معاونت معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی و دبیر شورایعالی شهرسازی و معماری به استاندار و رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان گیلان ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان ، طرح جامع شهرهای صومعه‌سرا ،  بندر کیاشهر ، لنگرود  که در سه ماهه اول سال 96 و شهرهای سیاهکل ، خشکبیجار ، کوچصفهان ، رستم آباد و رودبنه که در  پایان سال 95 به تصویب نهایی شورایعالی رسیده بود، از طرف خدیجه انشا معاونت معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی و دبیر شورایعالی شهرسازی و معماری به استاندار و رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان گیلان ابلاغ شد. 

 در نامه ابلاغیه طرحهای فوق مقرر شد تا مراتب به شهرداری و سایر دستگاههای اجرایی ذیربط ابلاغ گردد تا با مراعات کامل جنبه های فنی ، ضوابط و مقررات طرح و با همکاری موثر شورای اسلامی شهر از طریق برنامه ریزی و تصویب طرح ها و لوایح مورد نیاز موجبات تحقق اهداف مورد نظر طرح در افق برنامه فراهم شود.

به موجب ماده 7 قانون تاسیس شورایعالی شهرسازی و معماری ایران این طرح از تاریخ ابلاغ مصوبه لازم الاجرا است و همه اقدامات شهرداری در خصوص توسعه و برنامه های اجرایی تنها  در چهارچوب اسناد و مدارک مربوط امکان پذیر است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز