خبرگزاری کار ایران

تجلیل خیرین مدیر کل نوسازی مدارس گیلان از خیرین مدرسه ساز

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۸۹۴

مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان گفت: خیرین مدرسه ساز زمینه ساز کارهایی شده اند که برای همیشه جاودانه می ماند.

به گزارش ایلنا از رشت، علی اوسط اکبری مقدم مدیر کل  نوسازی مدارس استان گیلان در دیدار با خیر  مدرسه ساز محمدتقی نمک فروش با بیان مطالبی  از حمایت ها و اقدامات خداپسندانه خیرین محترم مدرسه ساز تجلیل کرد.

وی بابیان اینکه خیرین مدرسه ساز،از جایگاه ویژه ای درجامعه برخوردارند ،افزود:خیرین مدرسه ساز انسان هایی هستند که عاشقانه برای توسعه زیر ساخت های آموزشی تلاش می کنند.

مدیر کل  نوسازی مدارس استان با اشاره به اینکه محمدتقی نمک فروش از سرمایه های این کشور هستند،افزود: خیرین مدرسه ساز همواره با اقدامات ارزشمند خود، زمینه ساز کارهایی شده اند که برای همیشه جاودانه می ماند.

وی با برشمردن خدمات ارزشمند  محمدتقی نمک فروش به جامعه بزرگ آموزش و پرورش، خواستار حمایت هرچه بیشتر وی برای تکمیل پروژه روستای کپورچال شهرستان انزلی شد.

پروژه حضرت خدیچه (س) روستای کپورچال شهرستان انزلی با مشارکت خیر محمدتقی نمک فروش و اداره کل نوسازی مدارس استان  در حال احداث می باشدکه 30درصد از هزینه آن توسط خیر  و مابقی آن از سوی اداره کل نوسازی مدارس استان پرداخت می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز