خبرگزاری کار ایران

در راستای دستورالعمل جدید سازمان راهداری صورت گرفت؛

آغاز به کار کارگروه ارتقاء سطح خدمات حمل و نقل مسافر استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۴۹۶

در راستای اجرای دستورالعمل جدید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور مبنی بر تشکیل کارگروه‌های استانی ارتقاء سطح خدمات در حوزه حمل و نقل مسافربری بین شهری این کارگروه رسماً آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، در راستای اجرای دستورالعمل جدید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای  کشور مبنی بر تشکیل کارگروههای استانی ارتقاء سطح خدمات در حوزه حمل و نقل مسافربری بین شهری این کارگروه با حضور نمایندگانی از استانداری گیلان، پلیس‌راه، میراث فرهنگی و گردشگری ، شهرداری، رئیس کانون صنفی حمل و نقل مسافر به ریاست مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان رسماً آغاز به کار کرد.

محمدرضا نازک کار، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان در نخستین جلسه کارگروه ارتقاء سطح خدمات حمل و نقل مسافر استان طی سخنانی گفت: تقویت مدیریت منسجم و یکپارچه در حوزه حمل و نقل بین شهری، ایجاد همکاری و تعامل بیشتر دستگاههای اجرایی مرتبط و نیز افزایش میزان رضایتمندی خدمات گیرندگان از مهمترین اهداف شکل گیری کارگروه ارتقاء سطح خدمات حمل ونقل مسافر استان گیلان می باشد.

رئیس کارگروه ارتقاء سطح خدمات حمل و نقل مسافر استان گیلان در ادامه سخنان خود گفت: با برگزاری جلسات منظم و مستمر این کارگروه می‌توان با نگاه نقدانه و کارشناسانه دستگاه‌های مرتبط ضمن آسیب‌شناسی حوزه حمل و نقل مسافر ، زمینه شناخت چالش‌ها و معضلات حوزه مذکور و راهکارهای مرتفع کردن آن را فراهم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این موضوع که جلسات این کارگروه در سه سطح استانی، شهرستانی و منطقه ای  برگزار می گردد افزود: جلسات کارگروه استانی به صورت منظم و هر سه ماه یکبار ودر سطح شهرستانها بصورت ماهانه و جلسات منطقه ای بین استانهای همجوار بصورت شش ماهه برگزار می گردد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان سپس با اظهار امیدواری به اینکه برگزاری این جلسات منجر به افزایش سطح رضایتمندی در حوزه حمل و نقل مسافر گردد گفت: با توجه به جاذبه‌های گردشگری و توریستی استان گیلان جا دارد ضمن برنامه ریزی در جهت ارتقاء هر چه بیشتر سطح خدمات حمل و نقل مسافر استان با هماهنگی دستگاههای ذیربط ، با ترغیب فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی و افزایش ایمنی سفر زمینه اشتغالزایی و رشد و توسعه ی هر چه بیشتر استان را فراهم نماییم.

گفتنی است از مهمترین مصوبات این جلسه می‌توان به ساماندهی سواری‌های پلاک شخصی، ارتقاء کیفیت خدمات در سفرهای تابستانی و استفاده از ظرفیت منطقه آزاد اشاره نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز