خبرگزاری کار ایران

شهرک های صنعتی از ارکان ایجاد اشتغال وتولید صنعتی در کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۸۴۴

احمد علی شهیدی گفت :شهرک های صنعتی یکی از ارکان ایجاد اشتغال و متولی بخشی از تولید صنعتی در کشورم است که توانمندی واحدهای صنعتی با محوریت جذب بازارهای جهانی وافزایش رشد تولید ملی را فراهم سازد.

به گزارش ایلنا از رودسر، احمدعلی شهیدی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، با حضور اسدالله عباسی نماینده مردم شهرستانهای رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی ، امیر جانبازی فرماندار رودسر به همراه دیگر مسئولان شهرستانی از شهرک صنعتی رودسر بازدید به عمل آوردند .

در این بازدید از واحدهای صنعتی عابد پلاستیک ، ساحل پلاست رودسر ، آرمان تجارت رامسر ، لوله سبز خزر و چای زرخال دیدن به عمل آمد که در همین راستا مدیرعامل شرکت شهرک های  صنعتی استان به اهمیت و جایگاه شهرک های صنعتی پرداخت و بیان داشت : احیای واحدهای صنعتی راکد ، تخصیص وام به واحدهای صنعتی ، توسعه شهرک های صنعتی تقاضا محور، آزادسازی واحدهای صنعتی تحت تملک بانک ها و برگزاری جلسات متعدد با حضور مسئولین و صاحبان صنایع در جهت رفع مشکلات آنها از جمله مباحث مطرح شده در این بازدید بود .

عباسی نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام آمادگی جهت پیگیری و رفع مشکلات واحدهای صنعتی بیان داشت : بانکها باید  مساعدت بیشتری را در روند پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی و صاحبان صنایع داشته باشند .

وی در ادامه افزود : جهت احیاء نمودن واحدهای راکد بانکها میبایست در تعامل بیشتر عرصه های تحت تصرف خود را به سرمایه گذاران دیگر واگذار کنند .

نماینده مردم شهرستانهای رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در پایان بیان داشت : برگزاری جلسات مستمر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی می‌تواند در جهت رفع مشکلات واحدهای صنعتی موثرباشد .

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز