خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی گیلان خبر داد:

کاهش 3 درصدی سرقت در گیلان نسبت به پارسال

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۶۶۵

سردار محمدرضا میرحیدری گفت: در سه ماه نخست امسال جمع سرقت ها نسبت به زمان مشابه سال گذشته در گیلان سه درصد کاهش داشته است.

به گزارش ایلنا از رشت، فرمانده نیروی انتظامی گیلان  در نشست نظارت ستادی پلیس استان در رشت، با اشاره به کاهش 13 درصدی سرقت در استان طی سال 95 بیان کرد: در سه ماه نخست امسال نیز جمع سرقت ها نسبت به زمان مشابه سال گذشته، سه درصد کاهش داشته است.

سردار محمدرضا میرحیدری با تاکید بر رشد 52 درصدی کشفیات مواد مخدر در سه ماه نخست امسال نسبت به زمان مشابه سال گذشته خاطرنشان کرد: کشفیات سوخت قاچاق نیز طی مدت یادشده در مقایسه با سال گذشته، 60 درصد رشد داشته است. 

وی با اشاره به اینکه محورهای مواصلاتی استان مربوط به 40 سال گذشته است، بیان داشت: زیرساخت‌های نامناسب ترافیکی یکی از عوامل رقم خوردن بسیاری از حوادث رانندگی در گیلان است.
وی با بیان اینکه گیلان با طبیعت زیبا و منحصربفرد در میزان جذب مسافر و گردشگر در بالاترین سطوح کشور قرار می گیرد، اظهار داشت: حجم گسترده ورود گردشگر و میزان جذب مسافر، حساسیت موقعیت استان را افزایش می‌دهد. 

فرمانده نیروی انتظامی گیلان همدلی میان دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و حمایت دستگاه قضایی از مجموعه انتظامی استان را موجب به حداقل رسیدن مصادیق ناامنی در شهرهای مختلف گیلان عنوان کرد.
سردار حیدری با بیان اینکه پلیس گیلان رتبه اول کشور را در زمینه اجرای طرح نوروزی کسب کرد، اظهار داشت:‌ توسعه و رشد تفکر بسیجی و روحیه جهادی که مورد توجه مقام معظم رهبری نیز هست، از اولویت‌های مجموعه انتظامی استان است. 

فرمانده نیروی انتظامی گیلان امنیت اخلاقی را از دغدغه‌های جدی مجموعه انتظامی استان ذکر و اضافه کرد: طرح فرهنگی جهادی گیلان مطهر نیز با کمک روحانیت و همچنین طرح صبح صادق، امنیت اخلاقی را در تفرجگاه‌ها و سایر نقاط استان برقرار کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز