خبرگزاری کار ایران

جمع آوری بیش از19 میلیارد ریال زکات فطره در گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۷۸۰

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد گیلان از پرداخت بیش از19 میلیارد ریال زکات فطره توسط مردم گیلان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، حمید رضا امیری ، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گیلان با قدردانی از مردم نوعدوست گیلان به خاطر همدلی و همراهی در امر خدمت رسانی به محرومان اظهار کرد : پرداخت 19 میلیارد و 286 میلیون و 975 هزار ریال زکات توسط مردم گیلان یکی از این همدلی ها است .

 زکات فطریه شامل زکات فطریه عام 6 میلیارد و 930 میلیون و 484 هزار ریال ، فطریه سادات 148 میلیون و 209 هزار ریال و کفاره غیر عمد 250 میلیون و 142 هزار ریال و کفاره عمد 2 میلیون و 682 هزار ریال بوده  است.

امیری با بیان اینکه مبلغ 189 میلیون و 430 هزار ریال نیز از طریق برگزاری جشن رمضان توسط مردم گیلان به نیازمندان کمک شده است افزود : اجرای طرح مفتاح الجنه در ماه مبارک رمضان هم 971 میلیون و 595 هزار ریال مشارکت و کمک خیران و مسئولان را در پی داشته است .

 معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گیلان از توزیع 28 هزار کیسه همیان مولا برای جمع آوری کمک های غیرنقدی مردم در سطح استان خبر داد و گفت : مبلغ یک میلیارد و 335 میلیون و 375 هزار ریال از طریق این کیسه ها به نیازمندان کمک شد .

وی خاطرنشان کرد : یکی از برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان اطعام ایتام و نیازمندان است که در این مسیر با مشارکت و کمک مبلغ 9 میلیارد و 459 میلیون و 59 هزار ریالی نیکوکاران و خیران تعداد 63 هزار نفر بر سر سفره افطاری و شام پذیرایی شدند .

امیری میزان کمک مردم در روز قدس به مردم مظلوم فلسطین را 143میلیون و16 هزار ریال اعلام کرد و گفت : امسال میزان کمک های انجام شده نیکوکاران برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد نیز مبلغ 8  میلیارد و 170 هزارریال  بوده است.

 امسال 270 ایستگاه ثابت و 40 ایستگاه سیار ، 100 پایگاه بسیج و 50 ایستگاه در مراکز نیکوکاری در استان مسئولیت جمع آوری زکات فطریه مردم گیلان را به عهده داشتند و جمع آوری زکات فطریه همچنان ادامه دارد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز