خبرگزاری کار ایران

معاون امور اجتماعی بهزیستی‌گیلان خبر داد:

افتتاح ۷ مرکز اورژانس اجتماعی در هفته بهزیستی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۷۵۴

معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان از افتتاح ۷ مرکز اورژانس اجتماعی در هفته بهزیستی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان گفت: در راستای اجرای برنامه ششم توسعه و سند توسعه ملی این مراکز در شهرهای بالای۵۰ هزار خانوار به بهره برداری می رسد.

رضا جعفری افزود: قرار است این ۷ مراکز ۱۷ تیرماه در شهرهای صومعه سرا، آستانه اشرفیه، ماسال، رضوانشهر، شفت، سیاهکل و املش راه اندازی شود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان گفت: در حال حاضر این مراکز در شهرهای رشت، فومن، انزلی، تالش، لاهیجان، رودبار، آستارا، لنگرود و رودسر دایر و مشغول ارایه خدمات رایگان است.

رضا جعفری اعلام کرد: با راه اندازی این ۷ مرکز جدید، مراکز اورژانس اجتماعی بهزیستی در همه ۱۶ شهرستان استان فعال است و بهزیستی گیلان جز نخستین استان های موفق کشور در این زمینه خواهد بود.

وی گفت: طلاق، بحث حاشیه‌نشینی، مفاسد اخلاقی، کودکان کار، زنان سرپرست خانوار، کودک آزاری، همسر و سالمند آزاری، خودکشی و حل تنش و تعارضات زناشویی از مهمترین زمینه های فعالیت این مراکز است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان گفت: افراد می‌توانند در صورت نیاز به این خدمات با شماره ۱۲۳ اورژانس اجتماعی تماس گیرند و از خدمات شبانه‌روزی و رایگان روانشناسان و مددکاران این اداره کل حمایتی-امدادی بهره گیرند.

رضا جعفری تصریح کرد: در سال ۹۵ هزارو ۲۰۰ نفر از مردم گیلان از خدمات مراکز اورژانس اجتماعی گیلان برخوردار شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز