خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال خبر داد:

برگزاری ویژه برنامه شهدای هفتم تیر در ماسال

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۴۵۴

فرماندار ماسال از برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت شهدای هفتم تیر و یادواره شهدای ترور شهرستان ماسال خبر داد .

به گزارش ایلنا از ماسال و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ماسال، محمود قاسم‌نژاد در جلسه ستاد  بزرگداشت شهدای هفتم تیر شهرستان‌ماسال با بیان اینکه شهدای عزیز هفتم تیر بر گردن ما حق دارند، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن، تهدیدات فراوانی را بر علیه کشور رقم زد که یکی از این حوادث جانکاه شهادت شهید دکتر بهشتی و یاران باوفای ایشان بود. 

وی هدف استکبار جهانی از به وجود آوردن این ترورها را از میان برداشتن سران نظام و در نهایت ساقط کردن نظام اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: در همین راستا دشمن در ابتدای انقلاب اقدام به ترور بسیاری از شخصیت ها،‌ اندیشمندان، شهدای محراب و مسئولان ارشد نظام از جمله مقام معظم رهبری و آیت اله هاشمی رفسنجانی زدند . 

قاسم نژاد ادامه داد: علیرغم همه این فشارها و تهدیدات، انقلاب اسلامی توانست راه خودش را تداوم بخشد و با وجود 8 سال دفاع نابرابر، ذره ای از خاک کشورمان را از دست ندادیم و به دستاوردهای بزرگی در ابعاد مختلف دست یافتیم . 

فرماندار ماسال با تاکید بر اینکه ما وظیفه داریم همواره اندیشه های این شهدای بزرگوار را به نسل‌های آینده معرفی کنیم، اظهار کرد: شهید دکتر بهشتی در کنار تنی دیگر از بزرگان انقلاب، از وزنه‌های تاثیرگذار انقلاب بودند که در تدوین قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نقش بی بدیلی ایفا کردند . 

قاسم نژاد با بیان اینکه غرب در شرایطی کشور ما را به حمایت از تروریسم متهم می‌کند که خود به طور علنی از تروریست ها و جنایتکاران علیه کشورمان حمایت کرده است، افزود: با برنامه ریزی صحیح و استفاده از همه ی ظرفیت ادارات باید ضمن بزرگداشت هفته قوه قضائیه و شهدای گرانقدر هفتم تیر، از طریق برنامه های پر بار فرهنگی به بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی پرداخته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز