خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد فومن خبر داد:

آغاز ثبت نام طرح اوقات فراغت در فومن

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۵۰۸

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از آغاز ثبت نام طرح غنی سازی اوقات فراغت در این اداره و مراکز تحت نظارت خبر داد.

به گزارش ایلنا از فومن، یوسف نیک انجام با اعلام این خبر گفت: در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان فومن، ثبت نام کلاس‌های طرح اوقات فراغت در مجتمع فرهنگی و هنری سید الشهدا(ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان از  نیمه دوم خردادماه آغاز شد.

وی با اشاره به اهمیت گذراندن مطلوب اوقات فراغت، اظهار کرد: اوقات فراغت یکی از موقعیت های بسیار مناسب است که فرد می تواند با استفاده از آن به شناسایی و تقویت استعدادهای خود بپردازد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایف این سازمان در حوزه اوقات فراغت ،شناسایی مخاطبین و ساختار شخصیتی افراد دانست.

نیک انجام برنامه ریزی برای اوقات فراغت، نه فقط در ایام تابستان، بلکه در طول سال را الزامی ذکر کرد و انجام فعالیت های سالم در اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و جوانان و خانواده‌ها ،تقویت روحیه شادی و نشاط و امید به آینده در جامعه بالاخص جوانان، افزایش سهم هزینه برنامه‌های فراغتی در سبد اقتصادی خانواده و اطلاع رسانی در جهت بهره مندی مردم از امکانات برنامه های فراغتی از مهم  اهداف این طرح عنوان کرد.

وی در ادامه اظهار داشت : کلاس‌های مختلف به منظور محتوی بخشیدن به اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، زمینه سازی جهت بروز و رشد استعداد ها، تقویت روحیه اجتماعی از طریق کار جمعی و همکاری در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری و پرورش نیروهای توانمند و بالقوه برگزار می‌شود.

این مسوول در خصوص طرح اوقات فراغت امسال گفت: با بهره برداری از توانایی هنرمندان، همکاری کانون های مساجد و آموزشگاه های آزاد هنری ، برنامه های اوقات فراغت در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن و ٤ آموزشگاه آزاد هنری با ثبت نام از علاقمندان شروع و در حال حاضر ادامه دارد.

وی؛ کلاس های آموزش قرآن و احکام، گیتار، دف، ، سه تار ، پیانو ، خوشنویسی نستعلیق و تحریری، طراحی و نقاشی، شعر و ادب و نقد و بررسی آن، بازیگری و کارگردانی را از عمده برنامه های این طرح در فومن عنوان و تصریح کرد: کلاس های مذکور در مجتمع فرهنگی هنری سیدالشهدا (ع) و چهار آموزشگاه آزاد نمایشی و تجسمی فیامین و مشکات ، اموزشگاه موسیقی کرنا ، آکادمی حسن زاده که زیر نظر اساتید مجرب تدریس و برگزار می شود.

نیک انجام با بیان اینکه علاقه مندان جهت ثبت‌نام در طرح های اوقات فراغت، می‌توانند تا آخر خرداد ماه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا آموزشگاه‌های آزاد هنری این شهرستان مراجعه کنند.

وی اذعان داشت: کلاس های طرح اوقات فراغت شهرستان از ١٠ تیرماه سال جاری آغاز خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن در پایان خاطرنشان کرد: با پیگیری صورت گرفته، در ٣١ کانون فرهنگی و هنری مساجدشهرستان نیز کلاس‌های فرهنگی و هنری در زمینه های مختلف در طول تابستان امسال برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز