خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان:

اعضای دانشگاه آزاد گیلان در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۳۶۸

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و با اعتقاد بر حقانیت ملت مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهند کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، هجدهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با حضور دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان گیلان، رؤسای واحد های دانشگاهی و سایر اعضاء به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در سالن جلسات این واحد دانشگاهی برگزار شد.
 
علیرضا امیرتیموری دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن آرزوی طاعات و عبادات روزه داران در ماه مبارک رمضان گفت:  باید در فرصت ماه مبارک رمضان با مطالعه سیره اهل بیت(ع) نکات زندگی آنان را کشف کرده و از آن به عنوان یک مدل در زندگی استفاده کنیم.

وی با گرامیداشت فرارسیدن سالروز زلزله سال 1369 رودبار گیلان بیان داشت: آخرین روز خردادماه برای گیلانیان هر سال یادآور زمین لرزه سال 1369 رودبار ، منجیل و روستاهای تابعه بوده که حدود 35 هزار نفر بر اثر این رخداد طبیعی جان خود را از دست دادند و شمار زیادی دچار آسیب های شدید جسمی و روحی شدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان  به حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت:دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی  استان گیلان ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و با اعتقاد بر حقانیت ملت مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهند کرد.

امیرتیموری، همدلی و همیاری را یکی از خصوصیات بارز دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان توانست با وجود مشکلات عدیده ای که در طول سالیان گذشته وجود داشت با تلاش و همراهی دانشگاهیان پشت سرگذاشته و الان با وجود بحران مالی در پیش رو و پرهیز از هزینه کردهای غیر ضروری انشالله در چند ماه آینده با همدلی و پشتیبانی همه کارکنان و اعضای هیات علمی از این مشکلات نیزگذر خواهیم کرد و در آینده ای روشن در جهت اعتلای سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی بار دیگر با قدرت بیشتری حرکت خواهیم کرد. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ادامه داد: برای اولین بار مصاحبه داوطلبین دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در مراکز استانها برگزار خواهد شد که استان گیلان از 21 لغایت 24 تیرماه 1396 پذیرای داوطلبین این آزمون جهت انجام مصاحبه خواهد بود لذا رؤسای واحدهای دانشگاهی استان باید در جهت هرچه پرکیفیت تر این آزمون با ستاد استانی همکاری داشته باشند.همچنین اعضای هیأت علمی واحد ها و مراکز دانشگاهی استان گیلان فرصت دارند با توجه به باز بودن سامانه نقل و انتقالات نسبت به ثبت تقاضای انتقال و یا ماموریت خود اقدام کنند.

دراین جلسه مهرداد گودرزوند چگینی سرپرست دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز ضمن گرامیداشت ایام و ارائه گزارش مبسوطی از روند فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی استان، با توجه به بخشنامه تعطیلی تابستانی دانشگاه از مسئولین ذیربط خواست تا نسبت به کنترل و نظارت بر اجرای دقیق این بخشنامه کوشا باشند. در پایان هر یک از اعضای حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز