خبرگزاری کار ایران

قاسم نژاد تاکید کرد:

لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها برای پیشرفت ماسال

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۸۱۸

فرماندار ماسال بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌ها در راستای ارتقای شهر ماسال تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمود قاسم نژاد امروز در نشست با اعضای منتخب پنجمین دوره شورای‌شهر ماسال ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای آنان، اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی صحیح کارهایی انجام شود که عموم مردم بتوانند از آن اقدامات بهره مند شوند.
وی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت بین اعضای شورا به دور از هر گونه  اختلاف و تقسیم‌بندی سیاسی، خاطرنشان کرد: ما نباید خود را از مشورت مردم بی‌نیاز بدانیم و از ظرفیت مشورت مردمی برای بهتر انجام شدن کارها به درستی بهره بگیریم زیرا افرادی که با مشورت کارها را انجام می‌دهند نزد مردم از جایگاه بالایی برخوردار خواهند بود.

فرماندار ماسال با اشاره  بر لزوم استفاده از نظرات نخبگان برای ارتقای سطح شهرداری ماسال بین سایر شهرهای استان گیلان افزود: باید در انتخاب شهردار سعی شود که مدیر کاربلد و مجربی انتخاب شود که بتواند مشکلات را به خوبی حل کند.

قاسم‌نژاد با بیان اینکه باید اختیارات لازم به شهردار منتخب برای ارتقای مدیریت‌شهری داده شود، تصریح کرد: باید به دور از هر گونه چالش و پرداختن به مسائل ریز و کوچک، زمینه بهبود امور و خدمات شهری فراهم شود.

وی با تاکید بر تاثیر انتخاب شهردار قوی در اجرای خدمات و آثار ماندگار در سطح شهر گفت: بهبود وضعیت ورودی شهر، ارتقای وضعیت پیاده‌روی شهری و توجه به فضای سبز از اولویت‌های شهر ماسال است که نیازمند توجه ویژه هستند.

فرماندار ماسال پیگیری اجرای پروژه سد لاستیکی را از دیگر اولویت‌های شهر ماسال عنوان کرد و افزود: در راستای زیباسازی شهر و معرفی فرهنگ مردم شهر از نمادهای فرهنگی و زیبا در سطح معابر و میادین شهری به خوبی استفاده شود. 

لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها برای پیشرفت ماساللزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها برای پیشرفت ماساللزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها برای پیشرفت ماساللزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها برای پیشرفت ماسال

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز