خبرگزاری کار ایران

دعوت فرماندار آستارا برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۲۹۷

فرماندار شهرستان آستارا گفت : شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، تکلیف فرا ملی برای دفاع از مظلومان جهان به ویژه ملت مسلمان فلسطین است و مردم غیور آستارا نیز همچون سال های گذشته در این آیین حضور گسترده خواهند داشت.

به‌گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در جلسه ستاد هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در فرمانداری آستارا بیان کرد: این راهپیمایی دارای پیام ها و پیامدهای مختلفی است و تاثیرات آن نقش مهمی در تحولات سیاسی جهان دارد.
وی اظهار کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اقدامی ماندگار در تاریخ بشریت برای دفاع از مردم فلسطین است.
وی افزود: مسلمانان جهان وظیفه دارند با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس با ابراز خشم و انزجار خود از رژیم نژادپرست صهیونیستی، پشتیبانی و حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کنند.
رنجکش ادامه داد: مردم مومن ایران اسلامی به تبعیت از مقام معظم رهبری در این راهپیمایی حضور گسترده خواهند داشت و در آستارا نیز این حضور پررنگ خواهد بود.

فرماندار آستارا از مردم و مسئولان این شهرستان برای حضور یکپارچه در این راهپیمایی دعوت به عمل آورد.
راهپیمایی روز جهانی قدس در آستارا در روز جمعه دوم تیرماه ساعت 11 از مقابل سپاه ناحیه این شهرستان آغاز خواهد شد.

آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز