خبرگزاری کار ایران

شامگاه شنبه برگزار شد؛

مراسم ضیافت افطار مدافعان آسمان ولایت در شهرستان رضوانشهر

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۱۵۷

مراسم ضیافت افطار مدافعان آسمان ولایت در ایستگاه رادار شهید عیسی پور پونل ، شهرستان رضوانشهر برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رضوانشهر، شامگاه روز شنبه مراسم ضیافت افطار مدافعان آسمان ولایت با حضور مهندس حسنی‌پور فرماندار رضوانشهر، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه‌ خاتم الانبیاء ارتش جمهوری اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین امام جمعه بندر انزلی، مهندس چراغی معاون فرماندار، صیادی بخشدار مرکزی، یوسفی رئیس دادگستری و اعضای شورای تأمین شهرستان و جمعی از فرمانده هان نظامی و انتظامی استان  و شهرستان در ایستگاه رادار شهید عیسی‌پور پونل رضوانشهر برگزار شد.

امام جمعه بندرانزلی گفت: نیرو های مسلح کشور ما در کنار فراگیری فنون نظامی، یک ارتش اعتقادی است که مانند آن در هیچ جایی از دنیا یافت نمی شود.

در این مراسم  حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادت  اظهار کرد: امروز در سطح کره خاکی تنها کشوری هستیم که از هر نظر ممتاز و رو به پیشرفت هستیم و دشمنی های آشکار و پنهان کشور های استکباری هیچ خللی در اراده ما ایجاد نمی کند.

وی در ادامه ضمن تبریک سالروز میلاد کریم اهل بیت امام حسن المجتبی علیه السلام افزود: از مهمترین ویژگی و خصوصیات بارز ملت ایران، تمسک به اهل بیت پیامبر (ص) و اطاعت پذیری از مرجعیت دینی است.

حجت الاسلام شمس الدین افزود: امروز شرایط به گونه ای است که شاهد هجمه های همه جانبه و بسیار سنگین شبکه های مختلف و فضاهای مجازی هستیم و از هر طریق اصل نظام و اعتقادات دینی ما را مورد هدف قرار داده اند.

امام جمعه بندر انزلی بیان کرد: زمانی به مردم می گفتند نسبت به رسانه ها و رادیوهای بیگانه توجه نداشته باشید، ولی امروز دیگر این موضوع همانند یک سیل ویرانگر است و نمی‌توان کسی را از این گونه امور منع کرد.

وی در ادامه با بر شمردن خصوصیات و ویژگی های نیرو های مسلح کشورمان گفت: نیروهای مسلح کشور ما ضمن بهره‌مندی از فنون نظامی یک ارتش اعتقادی است که مانند آن در هیچ جایی از دنیا یافت نمی شود.

امام جمعه انزلی با اشاره به این که شرارت های دشمن تمامی ندارد تاکید کرد ما نیز از دشمن هراسی نداریم و همچنان مقاوم ایستاده ایم.

سرهنگ علیرضا محمدی نژاد، فرمانده ایستگاه رادار شهید عیسی پور رضوانشهر نیز در این مراسم گفت: ما مدافعان آسمان ولایت همراه با سایر نیرو های مسلح هرگونه نقشه تعرض به آسمان و حریم کشور را در نطفه خفه می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز