خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست ستاد برگزاری روز قدس در ماسال

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۱۳۹

معاون فرماندار ماسال در جلسه ستاد برگزاری راهپیمایی روز قدس این شهرستان گفت: ملت ایران با حضور و انسجام خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر همدلی و اتحاد خود را به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش ایلنا از ماسال ، قربان خوشحال با اشاره به تاریخچه و اهمیت مسجدالاقصی به عنوان اولین قبله مسلمانان، اظهار داشت: متاسفانه قبله  اول مسلمانان با ظلم و تعدی صهیونیست ها، سالیان سال است که مورد غصب و اشغال اسرائیل قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه با ذکاوت و درایت سیاسی امام خمینی(ره)، هر ساله با حضور یکپارچه و همدلی آحاد ملت ایران و سایر مسلمانان جهان شاهد برگزاری پرشور راهپیمایی روز جهانی قدس، در آخرین جمعه  ماه مبارک رمضان هستیم، افزود: با هماهنگی ها و تمهیدات به عمل آمده راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان ماسال نیز در دو شهر شاندرمن و ماسال به ترتیب از ساعت 10:30 و 11:30 برگزار خواهد شد.

معاون فرماندار ماسال همچنین با تسلیت به مناسبت شهادت تنی چند از هموطنان عزیز در حوادث کور تروریستی تهران،‌ تصریح کرد: با توجه به این اقدامات شوم تروریستی و هدف دشمنان در ایجاد انشقاق در کشور، باید با حفظ وحدت و انسجام و حضور پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر همدلی و اتحاد خودمان را به رخ جهانیان بکشیم.

هماهنگی  جهت برگزاری هر چه با شکوهتر راهپیمایی روز قدس و  اجرای مسابقات و برنامه های فرهنگی با موضوع قدس در بین کودکان و نوجوانان از جمله دیگر مباحثی بود که با حضور ادارات و نهادهای فرهنگی شهرستان در خصوص آن تصمیم گیری شد. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز