خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

تلاش‌ها برای ایجاد اشتغال پررنگ تر شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۷۳۶۸

استاندار گیلان در نشست با فرمانداران گفت: تلاش‌ها برای ایجاد اشتغال پررنگ تر شود.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد علی نجفی در نشست با فرمانداران با بیان اینکه فعال‌تر شدن ستادهای اقتصاد مقاومتی و کارگروه‌های رفع موانع تولید در شهرستا‌ن‌ها از وظایف فرمانداران است گفت :در زمینه کاهش آمار بیکاری در گیلان به موفقیت‌هایی رسیدیم اما  تلاش‌ها در زمینه‌ اشتغالزایی باید پررنگ‌تر شود.

نجفی با اشاره به ارائه  راهکارهایی برای  کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت : از مسئولان شهری استان می خواهم که با افزایش سرکشی از روستاها و مناطق محروم استان   زمینه‌   حل مشکلات مردم در شهرستان‌ها را بیشتر فراهم کنید.

وی با اشاره به در پیش بودن فصل تابستان گفت : پس از ماه مبارک رمضان ورود گردشگران به گیلان افزایش می‌یابد و فرمانداران تمهیدات لازم   در شهرستان‌ها را در نظر بگیرند.

نجفی همچنین گفت : در اجرای طرح ساماندهی سواحل فعالانه تر عمل  کنید.

وی با بیان اینکه مردم به دلیل کارنامه‌ای که ارائه شد باردیگر به دولت تدبیر و امید رأی اعتماد دادند و این رأی بیشتر از دوره‌  گذشته بود گفت : این موفقیت مسئولیت ما را سنگین‌تر می کند و  اعتماد دوباره  مردم را باید با کار و تلاش بیشتر پاسخ داد .

 استاندار گیلان ادامه داد : همه باید کمک کنیم تا دولت دوازدهم در 4 سال آینده نیز کارنامه‌  درخشان داشته باشد.زیرا ما مسئولیم تا مطالبات مردم را پاسخ دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز