خبرگزاری کار ایران

فرماندار بندرانزلی:

نظارت و ساماندهی سواحل یک ماموریت مهم شهرستانی است

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۵۸۱

فرماندار بندرانزلی‌گفت: نظارت و ساماندهی سواحل یک ماموریت مهم شهرستانی است و چنانچه لازم باشد هفته ای یک جلسه را برای ارایه راهکار و بررسی امور برگزار خواهیم کرد، مگر آنکه همه امور بر طبق برنامه پیش برود.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، دومین جلسه ساماندهی‌سواحل پس از انتخابات ریاست جمهوری به ریاست فرماندار و با حضور معاونین فرماندار، شهردار، بخشدار، جمعی از روسای ادارات و مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

میرشمس مومنی‌زاده فرماندار شهرستان بندرانزلی در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم تامین امنیت و آسایش گردشگران در سواحل تصریح کرد:  انزلی شهری مهم در حوزه گردشگری‌ست و میزبان میلیون‌ها گردشگر در ایام تابستان هست و سعی ما بر آنست که گردشگران و مسافران اوقات خود در این شهرستان را در امنیت سپری کنند و با خاطره خوش به شهرهای خویش بازگردند.

نماینده عالی‌دولت در شهرستان با اشاره بر در اولویت قرار دادن موضوع ساماندهی و نظارت بر سواحل شهرستان و اختصاص دومین جلسه بعد از انتخابات به آن به دلیل اهمیت آن، خاطرنشان کرد: یکی از راهکار های ایجاد امنیت و پیشگیری این‌ست که در حد امکان راه‌های دسترسی به تمام سواحل را کاهش دهیم تا گردشگران در نقاط امن و سالم سازی فقط به دریا بروند. نظارت و ساماندهی سواحل یک ماموریت مهم شهرستانی است و چنانچه لازم باشد هفته ای یک جلسه برای ارایه راهکار و بررسی امور برگزار خواهیم کرد، مگر آنکه همه امور بر طبق برنامه پیش برود.

فرماندار شهرستان بندرانزلی در ادامه حداقل میزان غریق در سال گذشته و پوشش مناسب سواحل در آن ایام را تجربه‌ای مناسب قلمداد کرد و ضمن تاکید بر لزوم بهبود و تکرار آن یادآور شد: از لحاظ وظیفه‌ای که داریم تمهیدات لازم را می‌اندیشیم ولی از لحاظ وجدان شخصی علاقه داریم که هیچ فردی دچار مصیبت نشود و  مسافران و گردشگران با خاطره بد این شهرستان را ترک نکنند. اگر طرح های سالم‌سازی به موقع آماده و مناسب حضور گردشگران باشد هیچگاه مسافران و گردشگران به اماکن حادثه‌خیز نخواهند رفت و از حضور در آن مناطق پرهیز می کنند.

میرشمس مومنی‌زاده در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و زحمات هیات نجات غریق و ناجیان غریق افزود: مسئولیت کلی ما حفظ جان و مال مسافران بوده و هیچ عذر و بهانه‌ای همچون نبودن اعتبار و تجهیزات در این راستا جایز و قابل قبول نیست و البته مسئولیت اخلاقی و عاطفی ما از مسئولیت اداری بسیار بالاتر است.

نظارت و ساماندهی سواحل یک ماموریت مهم شهرستانی است

نظارت و ساماندهی سواحل یک ماموریت مهم شهرستانی است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز