خبرگزاری کار ایران

هشدار سازمان آتش نشانی رشت به شهروندان :

انفجارات گاز شهری را جدی بگیریم

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۱۷۹

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی رشت ضمن توصیه به شهروندان گیلانی برای جدی گرفتن هشدارهای این سازمان گفت: پس از جمع آوری بخاری هادر فصل گرما تنها به بسته بودن شیر گاز اکتفا نکرده و حتما از درپوش مناسب برای بستن خروجی لوله گاز شهری استفاده کنند.

 به گزارش ایلنا از رشت، شهرام مومنی با توضیح بیشتر دراین باره گفت:همه ساله شاهد تکرار حوادث ناشی از انتشار و انفجار گاز ناشی از بی‌احتیاطی در نصب و یا به‌کارگیری از وسایل غیر اصولی و غیر استاندارد هستیم.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل گرما و جمع شدن بخاری‌ها، افزود: یکی دیگر از علت‌های انتشار گاز و انفجار در منازل مسکونی و اماکن تجاری، نبود درپوش شیرهای گاز شهری بوده که به هر دلیلی بلا استفاده است.

معاون‌عملیات سازمان آتش‌نشانی با تاکید بر اینکه خسارات مالی و جانی ناشی از بی‌احتیاطی بسیار چشم‌گیر و جبران‌ناپذیر است، افزود: به شهروندان توصیه می‌شود پس از جمع‌آوری بخاری‌ها؛ تنها به بسته بودن شیر گاز اکتفا نکرده و حتما از درپوش مناسب برای بستن خروجی لوله گاز شهری استفاده کنند.

شهرام مومنی به حوادث ناشی از بی احتیاطی‌های پس از نقل و انتقالات اثاثیه منزل و... اشاره داشت و افزود: برخی از حوادث انتشار و انفجار گاز شهری پس از نقل و انتقالات صورت می گیرد که عموما بی احتیاطی و بی توجهی در نصب صحیح ادوات گاز سوز بواسطه خستگی‌های حاصله است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز