خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار گیلان:

احیای کارخانه کمپوست اقدام بسیار ارزشمندی در گیلان است

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۱۶۵

معاون عمرانی استاندار گیلان گفت: احیای کارخانه کمپوست اقدام بسیار ارزشمندی در گیلان است و ما در گیلان کارهای زیادی در زمینه کمپوست انجام داده ایم.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت شعبانپور در گردهمایی شوراهای اسلامی شهر و روستا که به مناسبت ۹ اردیبهشت روز ملی شورا برگزار شد، ضمن تبریک این روز به همه فعالان این عرصه گفت: در ۳ سال موتور توسعه استان استارت خورده است و اکنون به جاهای خوبی رسیده است.

وی ادامه داد: دولت یازدهم در سال گذشته ۳۳۶ میلیارد تومان کمک‌نقدی به شهرداری‌ها و دهیاری ها کرد که این رقم چند برابر اعتبارات استانی است.

شعبانپور افزود: با تاکیدی که دولت در بخش ارائه خدمات به روستاها دارد شاهد بهره مندی بسیاری از روستاها از نعمت آب شرب سالم بوده ایم و استاندار گیلان تاکید کرده‌اند تا پایان سال ۹۷ باید به تمامی روستاهای گیلان آب رسانی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در استان گیلان تنها دو روستای بدون بیکار وجود دارد که به دستور استاندار باید این تعداد به ۶۰ روستا افزایش یابد.

معاون عمرانی استاندار گیلان گفت: هرچند که تمامی استان‌های شمالی از معضل زباله رنج می‌برند، احیای کارخانه کمپوست اقدام بسیار خوبی در گیلان است و ما در گیلان کارهای زیادی در زمینه کمپوست انجام داده ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز