خبرگزاری کار ایران

اجرای برنامه‌های مذهبی- فرهنگی ماه مبارک رمضان در منطقه آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۷۶۵

در جلسه ستاد فرهنگی ماه مبار ک رمضان در منطقه‌آزاد انزلی راهکارهای برگزاری باشکوه واثربخش برنامه‌های مذهبی-فرهنگی در ایام ماه مبارک رمضان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی برنامه‌های فرهنگی در ماه مبارک رمضان با تکیه بر تجربیات سنوات گذشته در سطح منطقه، مساجد و اماکن مذهبی با مشارکت مردم برگزار می شود.

برگزاری محافل انس با قرآن، ضیافت افطاری در مساجد و محلات و اقشار هدف از جمله افطار با علما، ایتام، خانواده معظم شهدا و شب شعر و جشن ولادت امام حسن مجتبی(ع) و همچنین برپایی مراسم ویژه لیالی قدر و شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) از  جمله برنامه های  این سازمان است که  با همکاری مساجد ،کانون های مذهبی و اعضای شوراهای اسلامی انجام می شود.

در این نشست امامان جماعت روستاهای منطقه پیشنهادات و نظرات ارشادی خود را در راستای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر و راهکارهای تعمیق مفاهیم و افزایش رعایت شعار دینی در سطح جامعه ارائه دادند.

همچنین در این جلسه معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی ، فرماندهان نیروهای انتظامی و نظامی مستقر در محدوده منطقه به همراه مدیران مجتمع های تجاری حضور داشتند که نظرات خود را در جهت جلوگیری از اشاعه تظاهر به روزه خواری و برنامه های متنوع فرهنگ سازی روزه داری اعلام داشتند.

در 28 روستای محدوده منطقه آزاد انزلی  35 مسجد و 5 بقاع متبرکه و 4 نمازخانه  فعال بوده و برنامه های قرآنی و مذهبی در این اماکن برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز