خبرگزاری کار ایران

رئیس ورزش وجوانان بندرانزلی:

تمرکز ما روی مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی2018 اندونزی است/ ورزشگاه فرسوده تختی انزلی نوسازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۳۷۰

رئیس ورزش وجوانان بندرانزلی گفت: ورزش شهر انزلی در تمامی شاخص‌های سال 95 وزارتخانه نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است .

به گزارش ایلنا ازبندر انزلی، حمیدرضا قهرمانی در شورای اداری اداره کل ورزش وجوانان گیلان گفت : با برنامه ریزی های انجام شده درخصوص شاخص‌های وزارت ورزش و جوانان توانستیم در سال 95 نسبت به‌مدت مشابه سال قبل در بخش‌هایی‌چون سرانه فضاهای ورزشی، ورزشکاران سازمان‌یافته، کسب‌مدال در میادین داخلی و خارجی، جذب خیرین ورزش‌یار، استعدادیابی‌جوانان و برگزاری ستادهای ساماندهی امور جوانان رشد چشمگیری داشته باشیم .
 
وی افزود: در سال 94 ورزشکاران انزلی از میادین بین المللی 38 مدال طلا ، 32 نقره و 63 برنز کسب کرده بودند که در سال 95 با کسب 45 مدال طلا ، 35 نقره و 78 برنز رشد 18 و 4 دهم درصدی را شاهد هستیم .
 
رئیس اداره ورزش و جوانان انزلی همچنین از افزایش 14 و نیم درصدی ورزشکاران سازمان یافته خبر داد و گفت : در سال 94 ، 10 هزار و 268 نفر ورزشکار سازمان یافته یا بیمه شده ورزشی داشتیم که با تلاش هیات‌های ورزشی ، باشگاهها ، مربیان و همکاران‌مان در این اداره به 11 هزار و 764 نفر رسید.
 
حمیدرضا قهرمانی با اشاره به رشد 2 و 6 دهم درصدی سرانه فضاهای ورزشی بندرانزلی نسبت به مدت مشابه سال 94 گفت: از 52 باشگاه خصوصی به 68 باشگاه ورزشی ، از 5 باشگاه دولتی به 6 ، از 25 مکان روباز ورزشی به 26 مکان و از 10 مکان سرپوشیده ورزشی به 11 مکان ورزشی رشد داشتیم که سرانه فضاهای ورزشی ما را به یک متر و 17 سانتی متر مربع رساند.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان انزلی دلیل افزایش تمامی شاخص های ارزیابی را برنامه ریزی ، هدفگذاری و برگزاری نشست های تخصصی با هیات‌های ورزشی‌دانست و گفت: تمرکز ما روی کسب مدال در بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی و در چشم انداز دورتر به المپیک 2020 ژاپن است تا بتوانیم برای کشورمان مدال آوری کرده و نمایندگان شایسته ای در تیمهای ملی داشته باشیم .

وی از تأثیرات فعال‌تر کردن و برگزاری نشست های تخصصی با جامعه ورزش انزلی را دعوت 3 نوجوان به اردوی تیم ملی واترپلو ، حضور مونا رمضانی در تیم ملی والیبال جوانان ، محمد مرتضایی در تیم ملی تکواندوی نوجوانان، عارف حق نیاز در تیم ملی تکواندوی جوانان، کسب مدال‌تاریخی نازنین‌ ملایی در قایقرانی آسیا و حضور جودوکای جوان گیلانی برای اولین بار در تیم ملی ، دانست .

رئیس اداره ورزش و جوانان انزلی گفت : با همکاری آموزش و پرورش شهرستان انزلی 2 سالن تخصصی ژیمناستیک و تنیس روی میز را به پایگاه استعدادیابی و قهرمانی اختصاص دادیم که در سال‌های نه چندان دور تأثیرات آن را در تیم‌های ملی و باشگاهی خواهیم دید.

حمیدرضا قهرمانی عملکرد ورزشی ترین شهر ایران در جذب خیرین ورزش یار را مثبت و خوب ارزیابی کرد و گفت : 4 میلیارد تومان توسط دنیا مالی برای کمک به تیم پرطرفدار و ریشه دار ملوان و 50 میلیون تومان برای ساخت سایت تیراندازی با کمان و تعمیر و تجهیز ساختمان اداری این اداره از خیرین ورزش یار جذب شد.
 
وی با قدردانی و تشکر از استاندار گیلان، نماینده مردم انزلی، مسئولان استانی و شهرستانی و خصوصاً مدیرکل ورزش و جوانان گیلان که پیگیری‌ها و بازدیدهای زیادی از ورزشگاه پیر و فرسوده تختی این شهر داشتند، گفت: با تصویب و عنایت سازمان برنامه و بودجه برای این ورزشگاه اعتبارات خوبی پیش‌بینی شده که به زودی کار تخریب و بازسازی آن انجام خواهد گرفت .
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز