خبرگزاری کار ایران

رئیس فرهنگ و ارشاد فومن خبر داد:

برگزاری مراسم بزرگداشت استادحسین دلخوش در فومن

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۹۳۶

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از برگزاری مراسم بزرگداشت استاد حسین دلخوش در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، یوسف نیک انجام ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مراسم بزرگداشت هنرمند و پیشکسوت، استاد حسین دلخوش روز  چهارشنبه سوم خرداد در سالن  شهدای خدمتگزار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم توسط انجمن شعر و ادب با همکاری اداره فرهنگ و ارشاداسلامی فومن برگزار می شود.

نیک انجام با اشاره به اهداف برگزاری این مراسم اظهار داشت: این برنامه با هدف معرفی، تکریم شخصیت و حمایت از این هنرمند بنام شهرستان برگزار می شود.

این مسئول در ادامه افزود: امیدواریم بتوانیم با برگزاری چنین مراسمی در زمان حیات مفاخر استان از آنها به نحو شایسته ای قدردانی کرده و زمینه رضایت آنها را فراهم کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن خاطر نشان کرد: حسین دلخوش متولد ١٣٢٨ در فومن ، شاعر توانمند و خوش ذوقی است که تاکنون اشعار زیادی در قالب‌های مختلف سروده است وی عضو انجمن شعرو ادب فومن و مسئول کانون مداحان و شاعران اهل بیت تبلیغات اسلامی فومن بوده خیمه‌های نیم سوخته دشت کربلا ، انارگول ، از حرم تا قتلگاه از آثار این هنرمند بنام شهرستان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز