خبرگزاری کار ایران

رئیس حفاظت محیط زیست انزلی خبر داد:

حبس و جزای نقدی عاقبت توهین به محیط‌بان تالاب انزلی

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۹۱۸

رئیس اداره محیط زیست انزلی گفت: فرد متخلفی که پس از درگیری با مامورین یگان حفاظت محیط‌زیست انزلی اقدام به توهین و فحاشی به ماموران در حال انجام وظیفه کرده بود، با تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، احسان هادی پور رئیس اداره محیط زیست انزلی با اعلام این خبر گفت: فرد مذکور در دادگاه بدوی به یک سال حبس و پرداخت جزای نقدی محکوم شده است.

هادی‌پور افزود: مامورین زحمتکش یگان حفاظت محیط‌زیست بصورت شبانه‌روزی در مناطق تحت مدیریت سازمان حضور دارند و با هرگونه تخلف و تعدی به حیات وحش و اراضی تالابی برخورد  می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: عمده تخلفات صورت گرفته در حوزه محیط زیست تالاب انزلی به تغییر کاربری و تصرفات غیرقانونی اراض حاشیه تالاب‌انزلی از طریق کاشت نهال به منظور ایجاد حق و ادعای مالکیت غیر قانونی و صوری و همچنین شکار و صید غیر مجاز در داخل تالاب مربوط می شود.

هادی‌پور گفت: درگیری متخلفین با مامورین در سال‌های گذشته خسارهای جانی و مالی بسیاری هم برای مامورین و هم برای خود متخلفین به همراه داشته است که متاسفانه قابل جبران نبوده اما با تلاش قانونگذار و دستگاه قضایی، جدیت در برخورد با متخلفین و متجاوزین به بیت‌المال و انفال الهی در دستورکار دست اندرکاران صیانت از محیط زیست و منابع طبیعی قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز