خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان :

قانون فصل الخطاب فعالیت های آموزشی و تربیتی است

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۹۰۰

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تقدیر از تلاش‌های موسسان غیر دولتی گفت: قانون فصل الخطاب فعالیت های آموزشی و تربیتی است و نظارت مستمر بر عملکرد مدارس غیر دولتی گام بلندی در جهت پویایی و افزایش بهره وری است.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی حاجتی در آیین ششمین دوره انتخابات شوراهای هماهنگی موسسان مدارس و مراکز غیر دولتی گفت:  با اشاره به   مشارکت حداکثری همه آحاد ملت در انتخابات ریاست جمهوری ، افزود :انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران همیشه مهم بوده و در انتخابات اخیر ریاست جمهوری که مردم هوشمندانه و با تحلیل عملکردها  و با نقدی عالمانه حضور سیاسی و قدرت خود را در جهان به اثبات رساندند. 

وی سند تحوّل بنیادین را نقشه راه آموزش و پرورش دانست و افزود: در اجرای این سند راهبردی باید از ایجاد شبهه پرهیز شود و مدارس غیر دولتی به عنوان بازوهای اجرایی آموزش و پرورش در اجرای این سند نقش مهمی به عهده دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با تقدیر از تلاش های مو سسان غیر دولتی خاطرنشان کرد: قانون فصل الخطاب فعالیت های آموزشی و تربیتی است و نظارت مستمر بر عملکرد موسسات آموزشی به ویژه مدارس غیر دولتی گام بلندی در جهت پویایی و افزایش بهره وری این مراکز علمی است.

  حمید آقاجانی رئیس اداره مشارکتهای مردمی و مدارس غیردولتی استان گیلان نیز در این مراسم گفت: در انتخابات بی طرفی برای ما یک اصل است ما امروز در جمع برگزیدگان مدارس و مراکز غیر دولتی بر مبنای سند تحول بنیادین   ششمین انتخابات شوراهای هماهنگی مؤسسان  مدارس و مراکز غیردولتی را با حضور مدیر کل و روسای ادارات بازرسی و حراست و مشاورین مدیر کل برگزار می کنیم .

وی در ادامه گفت: مدرسه مکانی برای تفکر و تعقل و پرورش مسئولیت‌های اجتماعی است لذا یکی از جایگاه‌های سند تحول  بنیادین ، بحث مشارکت‌های مردمی است و همه کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه  نیز بر این باورند که برای تعالی آموزش وپرورش و توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه ،جذب مشارکت مردمی در آموزش وپرورش مهم  و تاثیر می گذارد.

در انتخابات ششمین دوره انتخابات  شوراهای هماهنگی موسسان مراکز غیردولتی استان گیلان 11 نفر به عنوان اعضای اصلی و 2 نفر علی البدل‌تعیین شدند. همچنین در انتخابات موسسان مدارس غیردولتی هم 11 نفر به عضویت شورای موسسان مدارس غیر دولتی درآمدند و دو نفر هم به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز