خبرگزاری کار ایران

پیام تشکر فرماندار تالش در پی حضور گسترده مردم در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۰۴۲

“سید عیسی مهدوی” طی پیامی از مردم شریف شهرستان تالش به خاطر حضور آگاهانه و بسیار گسترده در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکر کرد.

به گزارش ایلنا از تالش؛ “سید عیسی مهدوی” طی پیامی از مردم شریف شهرستان تالش به خاطر حضور آگاهانه و بسیار گسترده در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا  تشکر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

خداوند متعال را شاکریم که انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی با حضور چشمگیر و مسئولانه مردم عزیز به پایان رسید و مردم آگاه و مؤمن شهرستان تالش با حضور باشکوه خود اثبات کردند که همچنان در راه تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت قدم ایستاده و به پیش می روند.

بی شک روز ۲۹ اردیبهشت ماه برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهرستان ولایت مدار خواهد بود و خلق حماسه باشکوه سیاسی، امید دشمنان را به یأس تبدیل کرد و دشمنان بار دیگر متوجه شدند که مردم کماکان پشتیبان نظام و رهبرشان هستند.

اینجانب از شما مردم بزرگوار و شریف  که با مشارکت  بیش از  ۹۵ درصدی در شهرستان تالش و همچنین از حسن اعتماد که برای دومین بار به دولت تدبیر و امید که با افزایش بیش از  ۱۳ هزار رای نسبت به دوره یازدهم ریاست جمهوری به دولت تدبیر و امید رای داده اید  تقدیر و تشکر می کنم  و از  همه دست اندرکاران برگزاری خوب و قانونمند این انتخابات، هیات اجرایی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر وروستا ، هیات نظارت ، شورای نگهبان ، هیات بازرسی ، نیروهای انتظامی و نظامی که در تحقق حماسه بزرگ سیاسی را به محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج)، روح مطهر و ملکوتی امام و شهدا و محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تبریک و تهنیت گفته و برای منتخبین ملت در احراز مقام ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا آرزوی موفقیت و خدمتی خالصانه و صادقانه دارم.

همچنین از تمامی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا به خاطر حضور در عرصه انتخابات و تحقق حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تشکر و قدردانی می نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز