خبرگزاری کار ایران

همزمان با ۲۷ اردیبهشت منتشر شد؛

پیام تبریک مدیرکل میراث فرهنگی گیلان به مناسبت روز ارتباطات

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۵۹۹

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،مدیرکل میراث‌فرهنگی،صنایع‌دستی و گردشگری گیلان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام رضا علیزاده به این شرح است:

به مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی فرصت را مغتنم شمرده، این روز پرآوازه را گرامی داشته و به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض می نمایم.

بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.

امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.

در عصر حاضر روابط عمومی ابزار دست مدیریت نیست؛  فلسفه مدیریت است ، اگر ناکار آمد شود ، مدیریت  فرسوده و ناکارآمد می شود. و این روابط عمومی است که می تواند در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مزین گردیده با بالا بردن قدرت رقابت و پذیرش ریسک سازمانها و با جاری ساختن روح روابط عمومی در کل سازمان که با ایستایی و سکون منافات دارد ، زمینه تجلی این نام را در سراسر میهن اسلامی فراهم آورد.

روز ارتباطات و روابط عمومی، در نهایت فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با تقویت حضورمدیرانی دانایی محور و تحول طلب از یک سو و رعایت اخلاق حرفه ای در عملکرد خود و بهادادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات واطلاعات از سویی دیگرتلاش نموده و جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامی خود تثبیت نماییم.

بار دیگر برای فعالان این عرصه آرزوی سلامتی داشته و امیدوارم شاهد موفقیت آنها در مسیر اعتلای اهداف جامعه اسلامی‌مان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز