خبرگزاری کار ایران

۲ تا ۴ خردادماه سالجاری برگزار می‌شود؛

اولین نمایشگاه مشترک ایران و روسیه در منطقه آزاد انزلی

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۳۲۰

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه انزلی از برگزاری نمایشگاه مشترک ایران و روسیه در مرکز نمایشگاه ها و همایش‌های بین‌المللی این منطقه از 2 تا 4 خرداد ماه 96 خبر داد.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، سیاوش امینی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری توسعه انزلی از برگزاری نمایشگاه مشترک ایران و روسیه در مرکز نمایشگاه ها و همایش‌های بین المللی این منطقه خبر داد.

امینی با بیان اینکه نمایشگاه فوق از 2 تا 4 خرداد ماه 96 برگزار می‌شود، اظهار داشت: در نخستین نمایشگاه مشترک شرکت‌های روسی و ایرانی بیش از 40 شرکت روس و بالغ بر 50 شرکت ایرانی محصولات تولیدی خود را عرضه می کنند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه انزلی مساحت نمایشگاه را بیش از 5000 متر مربع اعلام و در خصوص حوزه های فعالیت شرکت های حاضر در نمایشگاه گفت: شرکت های دانش بنیان، شرکت های فعال در بخش کشاورزی و فرآوری محصولات کشاورزی، واحدهای تولیدی صنایع سبک و سنگین آخرین تولیدات خود را به نمایش می گذارند.

وی ویژگی متمایز و منحصر به فرد این نمایشگاه را فرآهم آوردن فضای مذاکرات دو جانبه(B2B)  از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی بیان داشت و افزود: برگزاری پنل تخصصی و جلسات مذاکرات دو جانبه شرکتهای دو کشور، فرصت مغتنمی برای واحدهای تولیدی و فعالین صنعتی ایرانی است تا بدون واسطه با نیازها و ظرفیت های بازار روسیه و شرکتهای این کشور آشنا شده و زمینه های همکاری جدیدی را پایه گذاری نمایند.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه انزلی ویژگی متمایز دیگر نمایشگاه مشترک ایران و روسیه در منطقه آزاد انزلی را حضور همزمان یک هیأت اقتصادی روس اعلام و ادامه داد: این هیأت یازده نفره متشکل از مسئولین دولتی روس و تعدادی از مدیران شرکت های بزرگ روسی است که علاوه بر بازدید از نمایشگاه، در نشست کاری مشترکی را با مهندس مسرور رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی شرکت خواهند نمود و از بخش های مختلف، طرح های زیرساختی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد انزلی نیز بازدید خواهند داشت.

امینی اضافه کرد: در این نمایشگاه شرکت های منتخبی از استان‌های جنوبی روسیه و شرکت های ایرانی از استانهای گیلان، مازندران، گلستان و چند استان دیگر حضور دارند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه مشترک ایران و روسیه با همکاری اتاق بازرگانی گیلان و اتاق مشترک ایران و روسیه برگزار می‌شود، گفت: برگزاری چنین نمایشگاهی با توجه به مزایا و معافیت‌های منطقه آزاد انزلی برای سرمایه گذاران خارجی و زیرساخت های ایجاد شده‌ای همچون مجتمع بندری کاسپین می‌تواند زمینه توسعه مراودات دوجانبه طرفین را فرآهم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز