خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا:

رعایت موازین قانونی در تبلیغات یک اصل است/ کاندیداها قانون تبلیغات و ملاحظات مردم را رعایت کنند

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۶۶۴

فرماندار آستارا از کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست تا قانون تبلیغات و ملاحظات مردم را در تبلیغات رعایت کنند.

به  گزارش ایلنا از رشت، یونس رنجکش افزود: رعایت موازین قانونی در شیوه‌ها و روش‌های تبلیغات یک اصل است و همه مکلف به رعایت آن هستند.

وی ادامه داد: الزام رعایت قانون باید در سرلوحه فعالیت ها باشد زیرا همه موظف به رعایت حقوق شهروندی و در نظر گرفتن حق مردم هستیم.

وی تاکید کرد: نباید با استفاده از روش های نامتعارف و هنجارشکن در تبلیغات اصل شیرینی اقداماتی که برای یک انتخابات رقابتی وسالم انجام می گیرد خدشه وارد شود.

وی استفاده از موسیقی با صدای بلند و تولید آلودگی صوتی، پخش و نصب پوستر در نقاط غیر از مشخص شده نصب بنر ها در مکان های غیر ستادی برگزاری کارناوال های تبلیغاتی و موارد دیگر از جمله تخلفاتی است که با موازین قانون تبلیغات انتخابات همخوانی ندارد.

رنجکش اظهار داشت: هرچند که بطور کلی مشکل خاصی در روش های اجرای تبلیغات در آستارا وجود ندارد اما گاهی با شیوه های نامتعارف از سوی برخی کاندیداها روبرو می شویم که زیبنده نیست.

وی ادامه داد: براساس قانون کلیه روش‌های تبلیغاتی از سوی مجریان و ناظران انتخابات  رصد می‌شود و به متخلفین نیز تذکر و در این زمینه مستندسازی می شود.

فرماندار آستارا خواستار رعایت اخلاق و در نظر گرفتن شأنیت سیاسی، اجتماعی وفرهنگی انتخابات شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز