خبرگزاری کار ایران

۲۵ و ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود؛

اجرای تئاتر "جدال دربجار" به نویسندگی یاسر رضایی در شفت

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۳۶۳

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت گفت: نمایش کمدی «جدال در بجار» از ٢٥ اردیبهشت به مدت ٢ روز در این شهرستان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا از رشت، سیدامیر مصباح با اعلام این خبر گفت: تئاتر"جدال دربجار" به نویسندگی یاسررضایی و کارگردانی فرشاد مقصودی در شهرستان شفت به روی صحنه می رود.

وی با بیان این که این کار با همکاری اداره فرهنگ وارشاداسلامی شفت اجرامی شود، افزود: این نمایش ٢٥ و٢٦ اردیبهشت ماه درسالن آمفی تئاتراین اداره به روی صحنه می رود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت با اشاره به این که این نمایش توسط گروه هنری رایکا اجرا می شود، گفت: علاقمندان می توانند هر روز ساعت ١٧به تماشای این نمایش بنشینند.

مصباح همچنین به محتوا و مضمون نمایش اشاره و تصریح کرد: جدال در بجار نمایشی با موضوع اجتماعی و فرهنگ روستایی است و ماجرای آن درگیری بین دو شخصیت کشاورز و دانشجوی رشته کشاورزی است که به منظورنگارش پایان نامه خود مجبور به کاشت برنج می شود و در این راستا سوء تفاهم هایی بین خانواده های دوطرف به وجود می آید.

وی افزود:علاقمندان می توانند برای تهیه بلیط به گیشه مجتمع فرهنگی هنری ارشاد شفت مراجعه نمایند.

گفتنی است دراین نمایش میلادباوفا،ماهان مهدی پور، فاطمه هادی پور، یاسررضایی و ساراقاضی ایفای نقش می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز