خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا عنوان کرد:

ضرورت اجرای طرح‌های فوری انتقال آب و تامین آب شرب آستارا

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۲۳۶

فرماندار آستارا در دیدار مدیر عامل آب منطقه ای گیلان، اجرای طرح‌های فوری انتقال آب و تامین آب شرب را از ضروری ترین پروژه های شهرستان آستارا عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در دیدار مدیر عامل آب منطقه ای گیلان با وی اظهار داشت: با توجه به مشکلات  تامین آب شرب و فاضلاب شهرستان مرزی آستارا و کمبود اعتبارات ملی در این زمینه جبران کاستی‌ها نیازمند نگاه همگرایانه و مشارکت سازمان ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان و استانی در این زمینه است.

وی اضافه کرد: یکی از سازمان‌هایی که می‌تواند نقش کلیدی در رفع مشکلات منطقه داشته باشد آب منطقه ای است که با توجه به پیوستگی ارتباط کاری این سازمان با منابع شهرستان و حوزه کاری آب و فاضلاب شهری و روستایی مشارکت آن می تواند خدمات و اتفاقات خوبی در این زمینه ایجاد کند.

رنجکش ادامه داد: با استفاده از امکانات و تجربیات آب منطقه‌ای بسیاری از مشکلات شهرستان مرزی بندر آستارا می تواند برطرف شود و از مدیرعامل این شرکت درخواست نگاه ویژه در این زمینه را داریم.

وی اجرای طرح های فوری انتقال آب و تامین آب شرب را از ضروری ترین پروژه های این شهرستان عنوان کرد که می بایست در بستر مشارکت سازمان ها و نهادهای مختلف همسو بویژه دارای ساختار وزارت خانه ای مشترک انجام گیرد.

فرماندار آستارا در این زمینه خواستار نشست مشترک با مدیران عامل آب منطقه ای آب و فاضلاب شهری و آب و فاضلاب روستایی در برنامه ریزی های مناسب در این زمینه شد.

لطفی مدیر عامل آب منطقه ای گیلان هم در این دیدار ضمن استقبال از طرح فرماندار آستارا در ایجاد همگرایی برای رفع مشکلات شهرستان  در زمینه آب و فاضلاب بین دستگاه های اجرایی همسو خواستار برگزاری نشست مشترک در این زمینه شد.

وی همچنین از اجرای طرح سد خاکی تامین آب شرب و کشاورزی این شرکت در آستارا در آینده ای نزدیک شد و اظهار داشت: کار مطالعاتی آن انجام گرفته و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز